معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

باید از تجربیات ۱۱ میلیون زن روستایی استفاده کرد

معاون رئیس جمهور در امورزنان گفت: تات طی ۵ دهه فعالیت به این نتیجه رسیده است که می‌توان برای ۱۱ میلیون زن روستایی و عشایری کاری انجام داد و از تجربه آنها به نحو احسن بهره برد.
تصویر باید از تجربیات ۱۱ میلیون زن روستایی استفاده کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، زهرا بهروز آذر، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با مسئولان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) با بیان اهمیت حمایت دولت از زنان گفت: انتخاب زنان در پست‌های مدیریتی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی، خانوادگی، ارزش‌ها و محیط جامعه از شکاف بین دولت و زنان جلوگیری می‌کند.

وی افزود: سازمان تات در طول ۵۰ سال فعالیت خود به این نتیجه رسیده است که چگونه می‌توان برای ۱۱ میلیون زن روستایی و عشایری کاری انجام داد و از این تجربه باید به نحو احسن بهره برد.

وی با تاکید بر هماهنگی و استفاده از ظرفیت NGOها و بین دستگاه‌ها تصریح کرد: ما در این مسیر کنار سازمان تات هستیم و هر کاری که در این حوزه باشد با هماهنگی پیش خواهیم برد.

بهروز آذر گفت: نکات مهم ارائه شده در این جلسه به توسعه دید در حوزه زنان روستایی و عشایر کمک زیادی کرده است و امیدواریم منجر به توسعه این بخش شود.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای ارتقای جایگاه زنان به‌ویژه در حوزه روستایی، بر ایجاد همکاری‌های چندجانبه برای حل چالش‌ها و بهبود شرایط زندگی این قشر از جامعه افزود: ما به دنبال ارائه الگو برای زنان نیستیم، بلکه زنان خودشان انتخاب‌گر هستند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، بر ضرورت استفاده از ظرفیت کسب و کار خانگی تاکید کرد و گفت: توسعه فردی، توسعه مهارت‌های کسب و کار و استفاده از مهارت فناوری سه منظر مهم در این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

763624

سازمان آگهی های پرسون