ترافیک در آزادراه‌های قزوین سنگین و پرحجم است

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های قزوین به‌ویژه در مسیر جنوبی آزادراه قزوین- رشت خبر داد.
تصویر ترافیک در آزادراه‌های قزوین سنگین و پرحجم است

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در آزادراه‌های قزوین- رشت پرحجم و سنگین و وضعیت ترافیک در آزادراه قزوین- زنجان به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است، همچنین وضعیت ترافیک در آزادراه‌ قزوین- کرج تا شهر محمدیه (حدفاصل دانشگاه آزاد تا محمدیه) به سمت تهران به‌صورت نیمه‌سنگین است، وضعیت ترافیک در بقیه محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی است.

وی افزود: از رانندگان و مسافران عزیز تقاضا داریم از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کنند، استراحت لازم و کافی بین مسیر را فراموش نکنند، همواره از کمربند ایمنی استفاده کنند و از توقف‌ غیرضروری در حاشیه آزادراه‌ها بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان ضمن اشاره به اینکه پلیس با آماده‌باش صددرصدی به منظور امنیت و آرامش مسافران در سرتاسر محورهای مواصلاتی مستقر است، خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی ضروری است و در هنگام وقوع تصادفات میزان صدمات وارده به سر، تنه و اعضای بدن را حدود ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

منبع: ایسنا

753559

سازمان آگهی های پرسون