صهیونیست‌ها در تل‌آویو علیه نتانیاهو تظاهرات کردند

شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه اعتراضات خود علیه کابینه نتانیاهو و درخواست دستیابی به توافق تبادل اسرای غزه، امشب نیز در تل‌آویو تظاهرات کردند.

تصویر صهیونیست‌ها در تل‌آویو علیه نتانیاهو تظاهرات کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، صدها صهیونیست در تل‌آویو تظاهرات کرده و خواهان توافق فوری برای آزادی اسرای صهیونیستی شدند و اعلام کردند «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او مسئول کشته شدن این اسرا هستند.

روز یکشنبه و پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرا را کشف کرده‌اند، خشم عمومی علیه نتانیاهو تشدید شد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگان درگیر شده و ضمن تلاش برای سرکوب تظاهرات، بیش از ۸۰ تن از آنها را دستگیر کرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش کرد تظاهرکنندگان خیابان «بیگن» در تل‌آویو را بستند.

منابع رسانه‌ای دوشنبه شب نیز از برگزاری دوباره تظاهرات در تل‌آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

این تظاهرات درحالی برگزار شد که اراضی اشغالی امروز و در پی کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه شاهد اعتصاب سراسری در اعتراض به بی‌توجهی کابینه نتانیاهو به سرنوشت اسرا بود.

صهیونیست‌ها تقریبا روزانه علیه سیاست‌های کابینه نتانیاهو درباره جنگ غزه تظاهرات کرده و خواهان آتش‌بس و دستیابی به توافق تبادل اسرای غزه هستند. آنها نتانیاهو را مانع اصلی دستیابی به توافق می‌دانند.

منبع: ایسنا

753457

سازمان آگهی های پرسون