حمله به خواننده هندی به‌ خاطر همکاری با سلمان‌خان

گروهی مسلح به خانه ای‌پی دیلون خواننده سرشناس هندی حمله کردند، این در حالی است که باند «بیشنوی» نسبت به خشونت بیشتر در مورد همکاری این خواننده با سلمان خان هشدار داد.

تصویر حمله به خواننده هندی به‌ خاطر همکاری با سلمان‌خان

به گزارش سایت خبری پرسون، یکم سپتامبر، افراد مسلح به خانه ای‌ پی دیلون خواننده پنجابی در ویکتوریا آیلند کانادا حمله کردند. چندین ویدئوی تایید نشده از این حمله در فضای مجازی و تهدیدی آنلاین که مسئولیت تیراندازی را برعهده گرفته، منتشر شده است.

مظنون، روهیت گادارا، ادعا می‌کند که به باند لارنس بیشنوی وابسته است. پیام تهدید حاکی از آن است که دیلون به دلیل همکاری اخیرش با سلمان خان هدف قرار گرفته است.

پس از حادثه تیراندازی به طرفداران خطاب می‌کند؛ پست ویدیویی ای پی دیلون خواننده در فضای مجازی منتشر شد.

تیراندازی در بیرون خانه دیلون در کانادا، موجی از شوک را در صنعت سرگرمی ایجاد کرده است.

دیلون در واکنش به این حادثه بیانیه‌ای رسمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و به طرفداران اطمینان داد: «من در امان هستم. مردم من در امان هستند. از همه کسانی که کمک کردند متشکرم.»

او بعداً ویدیویی از خود در حال خواندن «سوئیت فلاور» را با تیمش به اشتراک گذاشت. بخش نظرات پست او مملوء از پیام‌های نگران کننده طرفداران بود.

روهیت گودارا از باند لارنس بیشنوی مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اظهارداشت که دیلون به دلیل حضور سلمان خان در آهنگ خود هدف قرار گرفت. این پیام تهدید به دیلون هشدار داد که «در محدوده‌ها بماند» یا با «مثل سگ »کشته خواهد شد.

باند بیشنوی به دیلون هشدار داد که «در محدوده‌ها بماند» یا با «تهدید مثل سگ کشته خواهد شد» روبه رو می‌شود. این حادثه در حال حاضر توسط مجریان قانون کانادا در حال بررسی است.

دیلون و سلمان خان اخیراً در یک موزیک ویدیو با یکدیگر همکاری کرده بودند.

منبع: ایرنا

753435

سازمان آگهی های پرسون