تعلیق شرکت‌های گران‌فروش هواپیمایی

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه طبق توافق شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیت تهران- مشهد دو میلیون و 700 هزار تومان است، گفت: تا کنون 11 شرکت گرانفروش شناسایی و تعلیق شده‌اند.
تصویر تعلیق شرکت‌های گران‌فروش هواپیمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد محمدی‌بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره قیمت بلیت تهران- مشهد در ایام پیک و پرتقاضای هفته جاری اظهار داشت: قیمت توافقی بین شرکت‌ هواپیمایی برای بلیت یکطرفه مسیر تهران- مشهد دو میلیون و 700 هزار تومان بوده‌است و هیچ شرکت هواپیمایی و دفتر فروش بلیت نباید بالاتر از این نرخ بلیت فروشی کند.

وی ادامه داد: این قیمت دو میلیون و 700 هزار تومانی برای مسیر تهران- مشهد در سایت تمام ایرلاین‌ها بارگذاری شده و در ایام عادی و غیر پیک هم قیمت بلیت مسیر تهران – مشهد همین عدد است و تا به امروز توافق ایرلاین‌ها دو میلیون و 700 هزار تومان بوده و برای سایر ایام هم همین عدد توافق شده مبنای فروش بلیت خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان فروش بلیت مشهد در ایام پایان ماه صفر و تعطیلات آخر هفته جاری گفت: برای بازه زمانی هفتم شهریور تا 17 شهریورماه 1500 پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای به مشهد انجام خواهد شد و توصیه ما به زائران در این ایام این بوده که حتما بلیت رفت و برگشت را با هم خریداری کنند و البته مردم هم با وجود تجربه‌های گذشته به این نتیجه رسیده‌اند که برای انجام سفر راحت باید بلیت رفت و برگشت را با هم تهیه کنند.

محمدی‌بخش درباره برخورد با متخلفان و گران فروشان بلیت مشهد برای تعطیلات جاری تاکید کرد: تا کنون 11 شرکت، آژانس و دفتر فروش که بلیت مشهد را بالاتر از قیمت‌های اعلامی به فروش رسانده‌اند را شناسایی کردیم و در مرحله برخورد، این 11 شرکت تعلیق می‌شوند.

منبع: ایلنا

753396

سازمان آگهی های پرسون