رئال مادرید باز هم رکورد ثبت کرد

رئال مادرید پس از ۲۸ سال موفق شده است رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در پنج بازی متوالی را بار دیگر به ثبت برساند.
تصویر رئال مادرید باز هم رکورد ثبت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، رئال مادرید از زمان شروع رقابت‌های فصل جدید لالیگا تا به حال در چهار دیدار به میدان رفته و دو تساوی و تنها دو پیروزی در چهار مسابقه به دست آورده است و همین باعث شده که انتقادهای زیادی از عملکرد این تیم مطرح شود.

با این حال، آمار خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم در بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ورزشگاه سانتیاگو برگزار شده قابل قبول است و آنها در هر دو بازی برابر وایادولید و رئال بتیس هیچ گلی دریافت نکردند.

حالا DAZN اسپانیا آماری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد رئال مادرید پس از ۲۸ سال موفق شده است رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در پنج بازی متوالی را بار دیگر به ثبت برساند. این تیم آخرین بار در سال ۱۹۹۶ موفق شده بود چنین آماری را از خود به جای بگذارد.

آنها در بازی برابر کادیز، آلاوز و رئال بتیس در فصل قبل و وایادولید و رئال بتیس در این فصل موفق به ثبت کلین شیت شدند تا مشخص شود که از نظر دفاعی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

تیبو کورتوا در هر پنج بازی در دروازه رئال مادرید به میدان رفته بود و تنها ۲۷ دقیقه از بازی فصل گذشته برابر رئال بتیس با حضور کپا آریسابالاگا در دروازه این تیم برای خداحافظی از رئال و هوادارانش همراه بود.

منبع: انتخاب

753386

سازمان آگهی های پرسون