امیدواری رقیب رامین رضاییان به غیبت او در اردوی تیم ملی

آریا یوسفی امیدوار است از غیاب مدافعان راستی مثل رامین رضاییان در اردوی تیم ملی استفاده کند.
تصویر امیدواری رقیب رامین رضاییان به غیبت او در اردوی تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، آریا یوسفی با عملکردش در سپاهان توانسته جایگاهش در لیست تیم ملی را حفظ کند و همچنان جزء نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد، اما این‌بار در حالی به اردوی ایران اضافه شده که تجربه بالاتری نسبت به قبل داشته و می‌خواهد به ترکیب برسد.

این بازیکن 22 ساله که نخستین بازی ملی خود را قبل از جام ملت‌های آسیا با حضور تعویضی در دیدار تدارکاتی مقابل بورکینافاسو تجربه کرد و پس از آن به ترکیب ایران برابر اندونزی رسید، در فیفادی قبلی هم جزء 11 نفر اصلی در جدال با هنگ‌کنگ بود، حالا می‌خواهد این جایگاه را در مسیر جام جهانی 2026 تثبیت کند.

یوسفی در دو مسابقه اخیر سپاهان در لیگ برتر بازی در پست دفاع راست را تجربه کرد و این اتفاق در حالی رخ داد که صالح حردانی در ترکیب اولیه قرار نگرفت و به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد، اما امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته هر دو بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند و رامین رضاییان از لیست جا بماند.

در این شرایط، آریا امیدوار است از غیاب مدافعان راستی مثل رامین رضاییان در اردوی تیم ملی استفاده کند و مثل مسابقات باشگاهی که صالح حردانی را در سپاهان نیمکت‌نشین کرده، در تیم ملی هم چنین اتفاقی را رقم بزند و مقابل قرقیزستان و امارات از ابتدا به میدان برود.

منبع: ورزش سه

753385

سازمان آگهی های پرسون