واکنش عجیب فرهاد مجیدی به سرمربیگری استقلال

فرهاد مجیدی پیشنهاد استقلال را رد کرده و قصد ندارد به ایران برگردد.
تصویر واکنش عجیب فرهاد مجیدی به سرمربیگری استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و این اتفاق آبستن حواشی جدیدی برای آبی‌ها شد. استقلال با جواد نکونام در لیگ بیست‌وچهارم در مجموع ۳ بازی، ۴ امتیاز کسب کرده است و نمی‌توان چنین عملکردی را خیلی ضعیف دانست، اما با این حال فضای فعلی به‌ضرر جواد نکونام است و از روز گذشته شایعه برکناری این سرمربی به گوش می‌رسد.

نکونام در فصل گذشته لیگ برتر با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس نایب قهرمان شد و حالا با گذشت ۳ هفته درحالی شایعه برکناری او شنیده می‌شود که فعلا تنها یک گزینه در دسترس آبی‌ها قرار دارد و او کسی نیست جز فرهاد مجیدی. استقلال در لیگ بیست‌ویکم با مجیدی پس از سال‌ها به‌عنوان قهرمانی رسید و این سرمربی بین سکو‌های آبی محبوبیت بالایی دارد، اما با این حال برخی هواداران استقلال بازگشت مجیدی در مقطع فعلی را درست نمی‌دانند.

رد پیشنهاد استقلال
روز گذشته بود که شایعه توافق نهایی آبی‌ها با فرهاد مجیدی در فضای رسانه و البته مجازی دست به دست شد، اما حالا و طبق آخرین شنیده‌ها، مجیدی پیشنهاد استقلال را رد کرده است. احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال و فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه با فرهاد مجیدی در دبی مذاکره کرده‌اند، اما مجیدی صراحتا پیشنهاد همکاری با استقلال را رد کرد و تا این لحظه باید حضور او روی نیمکت آبی‌ها را منتفی دانست.

مجیدی که پس از استقلال، سکان هدایت الاتحاد کلبا را در دست گرفته بود، فصل گذشته بابت نتایج ضعیف برکنار شد و حالا بازگشت او به لیگ ایران هم فعلا انجام نمی‌شود.

داستانِ تکراری سقف بودجه
باشگاه استقلال با مشکل سقف بودجه دست‌وپنجه نرم می‌کند و به همین دلیل قرارداد گوستاوو بلانکو پس از فسخ با آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی به‌ثبت رسید. حالا که فرهاد مجیدی جواب رد به استقلالی‌ها داده است، باتوجه به مشکلات آبی‌ها در ضمینه سقف بودجه، حضور یک سرمربی خارجی باکیفیت به‌جای جواد نکونام بعید که نه، غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

در شرایطی که تصمیم مدیریت باشگاه استقلال قطع همکاری با نکونام بود، تنها گزینه داخلی در دسترس کسی جز فرهاد مجیدی نبود که او هم پیشنهاد استقلالی‌ها را نپذیرفت و باتوجه به در دسترس نبودن گزینه مناسب برای جانشینی نکونام، احتمال ابقای نکونام در سمت خود بسیار بالا است.

منبع: ورزش ۳۶۰

753348

سازمان آگهی های پرسون