حرف‌های دردناک مادر علی انصاریان؛ این ۲ نفر می‌خواهند من را بکشند

مادر علی انصاریان در گفتگوی تازه خود بار دیگر راجع به اتفاقات تلخی که برایش رخ داده صحبت کرد.
تصویر حرف‌های دردناک مادر علی انصاریان؛ این ۲ نفر می‌خواهند من را بکشند

به گزارش سایت خبری پرسون، مصاحبه روز گذشته مادر علی انصاریان با رسانه طرفداری بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به گفته مادر علی انصاریان باعث شد برخی از اعضای خانواده با او تماس بگیرند و پیگیر شرایطش بشوند.

با این حال بعد از مصاحبه روز گذشته، عده‌ای با یبان حرف‌های عجیب سعی در فرافکنی افکار عمومی داشتند و در تلاش بودند خودشان را مظلوم جلوه دهند! سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان با گلایه از این موضوع گفت: سه سال و نیم است ح. ا. ا و ف. ا پدر من را درآورده اند. طلا و ماشین او را فروختند و بالا کشیدند.

همچنین برخی مدعی شدند حرف‌های مادر علی انصاریان را تحریف شده و با شیطنت آن را به انتشار گذاشته است. مادر علی انصاریان در این خصوص گفت: دست روی قرآن می‌گذارم که آن‌ها گفتند با چادر خودت دارت می‌زنم. ح. ا. ا به من گفت نارنجک به خودم می‌بندم، به خانه‌ات می‌آیم تا خودت و خانه و زندگی‌ات را منفجر کنم. با اسلحه هم تهدیدم کردند.

مادر علی انصاریان در خصوص اتفاقی که رخ داده و کلاه‌برداری انجام شده گفت: مال و اموال علی را بالا کشیدند، ولی من سکوت کردم. به عنوان امانت گرفتند که مدیریت کنند و گفتند برمی‌گردانند، ولی برگشتی در کار نبود. کل آنچه علی انصاریان داشت به عنوان امانت گرفتند، ولی خیانت در امانت کردند، سه سال و نیم است سکوت کردم و هیچ چیز نگفتم.

مادر علی انصاریان با گلایه از دوستان علی انصاریان گفت: از دوستان علی انصاریان به خصوص بازیگران سینما و فوتبالیست‌ها توقع داشتم. سه سال و نیم است یک حالی از من نپرسیدند. من در همه این مدت سکوت کردم، ولی دیگر طاقت ندارم.

مادر علی انصاریان در پایان به شکل تلخی حرف‌های خود را به پایان رساند: اگر روزی روزگاری من کشته شدم،‌ای مردم بدانید این دو نفر هستند که من را کشتند! به دادم برسید، مشکلم را حل کنید. دغل باز، دروغگو و حیله گر هستند و همه این موضوع را متوجه شدند. اگر من را کشتند، طرفداران فوتبال، مردم ایران، مردم دنیا در جریان باشید که چه بلایی سر من آمده!

منبع: طرفداری

753216

سازمان آگهی های پرسون