ادعای رسانه اماراتی بر تحول سردار در این تیم‌

رسانه اماراتی «الاتحاد» به تمجید از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال شباب الاهلی پرداخت و در مطلبی نوشت که او با حضور در این تیم متحول شده است.
تصویر ادعای رسانه اماراتی بر تحول سردار در این تیم‌

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در تیم شباب الاهلی امارات توانسته درخشش خوبی داشته باشد و تاکنون ۵ گل برای این تیم در رویداد‌های مختلف به ثمر رسانده است.

سایت «الاتحاد» امارات در رابطه با آزمون نوشت: سردار آزمون ثابت کرده که یکی از موفق‌ترین خرید‌های تابستانی در بازار نقل و انتقالات بوده است. او بار دیگر با درخشش خود، گل دوم تیم شباب الاهلی را برابر عجمان به ثمر رساند و این تیم را به پیروزی دو بر یک رساند. همچنین، او در هفته نخست لیگ امارات نیز گل پیروزی مقابل البطائح را به ثمر رساند تا شباب الاهلی شروعی کامل و بدون نقص در این مسابقات داشته باشد.

این هشتمین باری است که شباب الاهلی موفق به کسب پیروزی در دو هفته نخست لیگ حرفه‌ای شده است و به نظر می‌رسد که این تیم در این فصل به شدت به آزمون در خط حمله تکیه دارد.

آزمون با شباب الاهلی عملکردی فراتر از حد انتظار داشته و در ۵ بازی مختلف ۵ گل به ثمر رسانده است: دو گل در لیگ، دو گل در «جام بانک اسلامی ابوظبی» و یک گل در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا. این در حالی است که او در فصل گذشته در ۲۹ بازی با تیم رم ایتالیا تنها ۳ گل و قبل از آن در دو فصل با بایر لورکوزن آلمان در ۴۴ بازی تنها ۵ گل به ثمر رسانده بود. بنابراین، به نظر می‌رسد این بازیکن با استعداد دوباره در باشگاه شباب الاهلی خودش را پیدا کرده است.

منبع: مهر

753142

سازمان آگهی های پرسون