ارتش یمن به یک کشتی در خلیج عدن حمله کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی از هدف قرار دادن یک کشتی در خلیج عدن به دلیل نقض ممنوعیت تردد به سمت بنادر اراضی اشغالی خبر داد.

تصویر ارتش یمن به یک کشتی در خلیج عدن حمله کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد: ما یک عملیات نظامی را با هدف قرار دادن کشتی «GROTON» در خلیج عدن انجام دادیم؛ چراکه شرکت مالک آن تصمیم ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروی دریایی، موشکی و پهپادی در اجرای این عملیات شرکت داشتند و این عملیات منجر به اصابت دقیق و مستقیم به کشتی شد.

وی گفت: این دومین باری بود که کشتی GROTON هدف قرار گرفته شد. سوم اوت این کشتی برای نخستین بار مورد اصابت نیروهای یمن قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع در ادامه اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن موفقیت خود را در ممانعت از کشتیرانی اسرائیل در دریای سرخ و تحمیل تصمیم ممنوعیت دریانوردی توسط تمامی کشتی‌های مرتبط با دشمن اعلام می‌کند.

وی همچنین بر ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری تا زمان توقف تجاوزات صهیونیست‌ها و رفع محاصره نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن طی ماه های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

753091