ناصر کنعانی:

رژیم صهیونیستی نمی تواند مانع مقاومت فلسطین شود

سخنگوی وزارت امور خارجه در یادداشتی تاکید کرد: بی گمان رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین هرگز تحقق نخواهد یافت، بلکه برعکس، نقطه پایان این دالان جنایت، آغاز درخشش پیروزی ملت صبور و مجاهد فلسطین و شکست و فروپاشی کامل رژیمی خواهد بود.

تصویر رژیم صهیونیستی نمی تواند مانع مقاومت فلسطین شود

به گزارش سایت خبری پرسون، متن کامل یادداشت ناصر کنعانی که روز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در صفحه شبکه ایکس منتشر کرده، بدین شدح است:

«ساکنان مظلوم اما صبور و مقاوم نوار ‎غزه، در حالی سیصد و سی امین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این باریکه را پشت سر گذاشته‌اند که:

- بیش از چهل هزار نفر از ساکنان این دیار که اکثر آنان زنان و کودکان هستند، در این مدت توسط باند جنایتکار صهیونیستی به وحشیانه‌ترین وجه ممکن به خاک و خون کشیده شده‌اند؛

_ پیکرهای متلاشی شده هزاران انسان اعم از زن و مرد و کودک و نوجوان زیر آوارها و ویرانه‌های غزه مدفون هستند؛

_حدود ۹۰ درصد ساکنان آن آواره شده‌اند

_ بنا بر اعلام و اعتراف نهادهای بین‌المللی بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز خدماتی و ... تا مرز صد در صد نابود شده‌اند و حتی با پایان گرفتن جنگ نابرابر کنونی، سالها طول خواهد کشید تا ویرانه‌های غزه خاکبرداری شوند

- بخش‌های زیادی از این باریکه، به دلایل زیست محیطی متأثر از حجم بمباران‌های صورت گرفته، برای سالها غیر قابل سکونت خواهند ماند

سیصد و سی روز جنگ ناجوانمردانه علیه غزه، همراه با شنیع ترین و نفرت‌انگیز ترین جنایات ضدبشری صهیونیستها نسبت به غیر نظامیان بی‌دفاع و بی‌پناه، شاخص و میزانی جهانشمول برای اندازه‌گیری مرزهای انسانیت و شرافت در مقابل رذالت و پلیدی و معیاری روشن برای شناخت حق از باطل است.

جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان باریکه غزه، نه فقط چهره پلید و ضدبشری اشغالگران فلسطین را آشکارا به جهانیان نشان داد، بلکه پرده تزویر را از چهره دروغین مدعیان حقوق بشر در غرب کنار زد و دستان آغشته به خون آنان را که همواره با ترفندهای دروغین سیاسی و ابزارهای رسانه‌ای آراسته و پوشانده می‌شد، آشکار و رسوا نموده است.

صهیونیست‌های خونریز و خون‌آشام که گویی هنوز از خون دهها هزار شهروند فلسطینی ساکن غزه، سیراب نشده‌اند، این روزها در سایه بی‌عملی جامعه جهانی، سودای تکرار جنایات غزه را در کرانه غربی ‎فلسطین در سر می‌پرورانند.

رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی چون و چرای دولت آمریکا، به گمان خام خویش در پی ایجاد بازدارندگی و پایان مقاومت در تمام جغرافیای فلسطین است، اما بی‌گمان این رژیم با این حجم از جنایاتی که در حق ملت مظلوم فلسطین بویژه در ۱۱ ماه اخیر مرتکب شده، بذر طوفانهای بسیاری را در سرزمین فلسطین کاشته است.

بی گمان رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین هرگز تحقق نخواهد یافت، بلکه برعکس، نقطه پایان این دالان جنایت، آغاز درخشش پیروزی ملت صبور و مجاهد فلسطین و شکست و فروپاشی کامل رژیمی خواهد بود که هویت جعلی و نامشروع خود را بر پایه تجاوز، اشغال، ترور، جنایت و کشتار بیگناهان بنا نهاده است.

((فَقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ لَا تُکَلَّفُ إِلَّا نَفْسَکَ وَحَرِّضِ الْمُؤْمِنِینَ عَسَی اللَّهُ أَنْ یَکُفَّ بَأْسَ الَّذِینَ کَفَرُوا وَاللَّهُ أَشَدُّ بَأْسًا وَأَشَدُّ تَنْکِیلًا)) (سوره نساء-۸۴)»

منبع: ایرنا

753089