بیانیه حماس صادر شد/غافلگیری جدید در راه

جنبش فلسطینی مقاومت اسلامی (حماس) در پی انجام ۲ عملیات ضد صهیونیستی در شمال الخلیل در بیانیه ای تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری، رژیم صهیونیستی را غافلگیر خواهد کرد.
تصویر بیانیه حماس صادر شد/غافلگیری جدید در راه

به گزارش سایت خبری پرسون، این جنبش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ عملیات ترکیبی صورت گرفته در نزدیکی «غوش عتصیون» و شهرک صهیونیست نشین «کرمی تسور» در شمال الخلیل، یک پیام واضح است مبنی بر اینکه تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم و سرزمین فلسطین ادامه دارد، مقاومت همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند.

حماس با اشاره به اینکه این عملیات های خاص از نظر قرار گرفتن در خلیل در جنوب کرانه باختری دارای اهمیت ویژه ای است، افزود که عملیات‌های یاد شده در شرایط حساس کنونی که شاهد شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی علیه استان‌های شمالی کرانه باختری و نسل کشی در نوار غزه هستیم انجام شد.

این جنبش تاکید کرد: دشمن اشغالگر نمی‌تواند هیچ بخشی از خاک وطن را در انحصار خود در آورد و نیروهای مقاومت در کرانه باختری، در هر زمان و مکان رژیم اشغالگر اسرائیل را غافلگیر خواهند کرد.

حماس بیان کرد که این عملیات جدید سیلی محکم دیگری به سرویس‌های امنیتی دشمن صهیونیستی است و در شرایطی انجام گرفت که این رژیم در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مستقیما به ترور رئیس جنبش حماس در خارج تهدید کرد.

منابع صهیونیستی بامداد شنبه اعلام کردند که یک مبارز فلسطینی با خودرو نگهبان شهرک "کرمی تسور" را زیرگرفته سپس وارد این شهرک شده و صهیونیست‌ها را به گلوله بسته است.

به گفته این منابع، عملیات تیراندازی پس از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در ورودی این شهرک انجام شده است.

منابع صهیونیستی از زخمی شدن دو صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

منبع: ایرنا

753052