سعید فتحی روشن میزبان برنامه تلویزیونی«عمارت»

سعید فتحی روشن میزبان برنامه «عمارت» با اشاره به جزئیات این برنامه از فضای شعبده و بازی های ذهنی در آن سخن گفت.
تصویر سعید فتحی روشن میزبان برنامه تلویزیونی«عمارت»

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید فتحی‌روشن میزبان و طراح اولیه برنامه «عمارت» که براساس شعبده پیش می رود درباره آن بیان کرد: این برنامه و مجموعه ای که به زودی از شبکه سه می بینیم با شکل و فرمی که ساخته شده، هیچ گاه در تلویزیون نبوده است. همیشه مدل این بود که برای شعبده و بازی های ذهنی به برنامه ها دعوت می شدیم و یا اوج چنین برنامه هایی «عصر جدید» بود که در آن در این فضا اجرایی انجام می شد و استعدادها حضور پیدا می کردند.

این متخصص بازی های ذهنی اضافه کرد: این اولین بار است که برنامه ای مختص شعبده و بازی های ذهنی در تلویزیون پخش می شود من میزبان هستم و مهمانانی داریم که در این اجراها حضور دارند. برنامه طراحی ویژه ای دارد و از اتاق فکر و نویسندگان برخوردار است همچنین دکور نیز فضای بصری ویژه ای دارد و خیلی برایمان مهم بود چون دکور ظاهر و ویترین این برنامه است.

شعبده باز «عصر جدید» درباره انتخاب مهمانان بیان کرد: انتخاب مهمانان یعنی ملیکا زارعی، لیلا اوتادی، وحید شمسایی و پژمان بازغی براساس انتخاب اتاق فکر بوده است. ابتدا قرار بود هر شب چهار نفر مهمان برنامه باشند اما در نهایت قرار شد مهمانان ما در همه قسمت ها ثابت باشند چون هر یک مدل و سبک خود را پیدا می کردند و بهتر با اجراها همراه می شدند.

فتحی‌روشن در پایان با اشاره به بازی های ذهنی برنامه عنوان کرد: دانستن برخی تکنیک های شعبده به مخاطب کمک می کند و من سعی دارم بخشی از اینها را هم با مخاطب در میان بگذارم تا بتواند با دانستن آن و شبیه‌سازی آن در مسائل روزمره از آنها در زندگی، روابط و نگاهش به خیلی از امور استفاده کند. فکر نکنیم شعبده فقط مربوط به عروسی است بلکه سطوح بالاتری هم دارد که شناخت نسبت به آنها در زندگی روزمره هم به کار می آید.

منبع: مهر

753028