حزب الله به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست حمله کرد

مقاومت اسلامی لبنان سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

تصویر حزب الله به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست حمله کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به شهرک المجادل واقع در جنوب لبنان، با پهپادهای انفجاری مقر فرماندهی گردان السهل و پادگان بیت هلل نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از ابتدای عملیات مقاومت اسلامی لبنان در شمال فلسطین تاکنون ۱۷۰۰ مصدوم به مرکز درمانی «الجلیل» در نهاریا مراجعه کرده و مورد درمان قرار گرفته‌اند.

براساس اعلام این رسانه‌ها، ۴۵۰ مصدوم دیگر حملات حزب الله نیز به بیمارستان «زیو» در «صفد» مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

752592