لزوم ورود دولت در بحث زیان‌سازی مدیران برخی از بانک‌های خصوصی

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باید دولت در بحث زیان‌سازی مدیران برخی از بانک‌های خصوصی ورود داشته باشد و مجلس نیز دغدغه سهامداران را مورد توجه قرار خواهد داد.
تصویر لزوم ورود دولت در بحث زیان‌سازی مدیران برخی از بانک‌های خصوصی

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی حاجی دلیگانی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دولت چهاردهم برای ساماندهی هر چه سریع‌تر بانک‌های خصوصی، گفت: آقای پزشکیان حتماً باید مشاوران خوبی در بخش اقتصادی و بانکی برای خود داشته باشد و در این موارد تصمیم‌گیری کند، چون در غیر این صورت، پیش‌بینی خوبی برای کارنامه دولت وی در این بخش نخواهیم داشت.

وی توضیح داد: سیاست‌های بانک مرکزی در این حوزه کاملاً موفق نبوده و باید در آن تجدیدنظر شود، چون سیاست‌های فعلی باعث تورم و رکودی شده که به نفع کشور نیست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از جمله اولویت‌هایی که به نظر می‌رسد دولت باید ورود جدی در آن داشته باشد، ادامه زیان‌سازی مدیران برخی از بانک‌های خصوصی است و تا شاهد تغییر و تحولی در این عرصه نباشیم، حصول نتیجه مورد رضایت امکان پذیر نیست.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس نیز به اعتراض سهامداران این بانک‌های خصوصی و مردم رسیدگی خواهد کرد و اگر بانک دچار اشکال باشد، با نظارت و تاکید دولت و مجلس، باید هرچه سریع‌تر روش خود را اصلاح کند.

منبع: مهر

752536