شکایت جواد نکونام از مدیرعامل فولاد خوزستان

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل حواشی مربوط به بازی آبی پوشان در استادیوم فولاد آره‌نا از هوشنگ نصیرزاده شکایت می‌کند.
تصویر شکایت جواد نکونام از مدیرعامل فولاد خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته و پس از مطرح شدن میزبانی استقلال خوزستان از استقلال تهران در ورزشگاه فولاد آره‌نا که زمین اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به‌شمار می‌رود، مسئولان این باشگاه به مخالفت پرداختند. باشگاه فولاد در این زمینه هم دست به انتشار بیانیه زد و هم یحیی گل‌محمدی با انتشار یک استوری معنادار با میزبانی در ورزشگاه خانگی قرمزپوشان مخالفت کرد.

به گزارش ورزش سه، هوشنگ نصیرزاده نیز روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داد و در واکنش به این موضوع اینطور موضع گرفت: «هوشنگ نصیرزاده در اظهاراتی جنجالی گفته بود: ما نمی‌توانیم به حرف‌های طرفداران فولاد بی‌توجه باشیم. وقتی به ما می‌گویند استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه فولاد آرنا بازی نکنند و نظرشان روی سرمربی تیم مهمان مثبت نیست، ما هم مجبوریم در همان راستا رفتار کنیم.»

در پی این اظهارات رحمان بیات، وکیل جواد نکونام در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ما از تنظیم شکایتی علیه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هوشنگ نصیرزاده به دلیل تهییج و تحریک هواداران خبر داد و قرار است این شکایت به زودی در مراجع رسمی به ثبت برسد.

وکیل جواد نکونام می‌گوید پیش‌تر این مربی بدون هیچ مشکلی به ورزشگاه فولاد آره‌نا برگشته و صحبت از ناراحتی هواداران را فرافکنی مدیرعامل فولاد خوزستان توصیف می‌کند.

منبع: ورزش سه

752533