پپ چه کسی را برای جانشین هالند در نظر دارد؟

سیتی و پپ گواردیولا به بازیکنی به نام اوری اوسکارسون علاقمند و به دنبال بررسی شرایط او هستند.
تصویر پپ چه کسی را برای جانشین هالند در نظر دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، آلوارز در طول مدت حضورش در منچسترسیتی فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد و درخشش فوق‌العاده ارلینگ هالندباعث شد که او به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شود و همین باعث ناراحتی و نارضایتی و در نهایت جدایی‌اش از این باشگاه شد.

این ستاره آرژانتینی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال سیتی را ترک کرد و به اتلتیکو مادرید پیوست و رسانه‌های انگلیسی از همان زمان خبر داده بودند که مدیران این باشگاه و پپ گواردیولا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او و در واقع یک مهاجم ذخیره برای هالند هستند.

گواردیولا از مدیران سیتی خواسته بود که هرچه زودتر برای جذب مهاجم ذخیره اقدام کنند و حالا اتلتیکو از گزینه غیرمنتظره‌ای به عنوان خرید احتمالی سیتی و جانشین هالند خبر داده است. ظاهرا سیتی و پپ گواردیولا به بازیکنی به نام اوری اوسکارسون علاقمند و به دنبال بررسی شرایط او هستند.

این بازیکن که در تیم ملی ایسلند هم حضور دارد این هفته ۲۰ ساله می‌شود و در حال حاضر پیراهن کپنهاگن را به تن دارد. او در ۶۱ بازی موفق شده ۲۳ گل برای این تیم به ثمر برساند. سیتی قصد ندارد در تابستان امسال برای جذب او اقدام کند اما معتقد است که او می‌تواند گزینه خوبی برای نیمکت این تیم باشد.

منبع: خبرورزشی

752529