آخرین آمار از تلفات ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه عبری «کان» گزارشی را از تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد بالاترین آمار کشته شدگان ارتش مربوط به تیپ «گولانی» است.
تصویر آخرین آمار از تلفات ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، ​شبکه عبری «کان» گزارش داد: تعداد کشته شدگان ارتش اسرائیلاز آغاز جنگ غزه به بیش از ۷۰۰ نفر رسیده است. در سه هفته نخست جنگ(هفتم تا بیست و ششم اکتبر) ۳۲۶ نظامی کشته شدند. از آغاز عملیات زمینی در غزه در ۲۷ اکتبر ۳۳۷ سرباز در عملیات زمینی کشته شدند.

این شبکه افزود: ارتش اسرائیل در این جنگ ۱۵ افسر عالی‌رتبه را از دست داد. از بین کشته شدگان ارتش در جنگ غزه ۲۳۳ تن عضو نیروهای ذخیره و ۴۶۸ تن نیروها و افسران در خدمت دائمی هستند.

این شبکه تاکید کرد از بین تیپ‌های نظامی بالاترین تعداد کشته شدگان متعلق به تیپ «گولانی» است که از آغاز جنگ ۸۳ نیروی خود را از دست داده است.

این شبکه افزود علاوه بر غزه در جنگ با حزب‌الله لبنان در مرزهای شمالی نیز از هفت اکتبر 21 سرباز کشته شدند.

مقاومت فلسطین هفت اکتبر عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد که به اذعان برخی مقامات و رسانه‌های این رژیم شکستی اطلاعاتی برای اسرائیل بود. مقاومت فلسطین با وجود کشتارها و جنایت‌های هولناکی که این رژیم طی جنگ غزه علیه مردم این منطقه به راه انداخت، به عملیات‌های خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه داده است.

منبع: ایسنا

752516