نیمار درخواست پیوستن به بارسلونا را مطرح کرد و پاسخ منفی گرفت

نیمار درخواست پیوستن به بارسلونا را مطرح کرد و با پاسخ منفی هانسی فلیک مواجه شد.
تصویر نیمار درخواست پیوستن به بارسلونا را مطرح کرد و پاسخ منفی گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، نیمار، ستاره برزیلی فوتبال، پیشنهاد پیوستن به تیم سابقش بارسلونا را مطرح کرد و هانسی فلیک به درخواست او پاسخ منفی داد. این خبر را جرارد رومرو، کارشناس نقل و انتقالات اسپانیایی، به نقل از منابع معتبر منتشر کرده است.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با فعال کردن بند آزادسازی ۲۴۸ میلیون دلاری (۲۲۲ میلیون یورویی) خود از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن منتقل شد و رکورد بزرگ‌ترین انتقال تاریخ فوتبال را شکست. در طول شش سال حضورش در پاریس، بارها شایعات و اخبار بازگشت او به بارسا مطرح شد.

نیمار نزدیک‌ترین بازگشت به بارسا را در سال ۲۰۲۰ داشت، زمانی که بارسلونا تحت ریاست خوسپ ماریا بارتومئو، پیشنهاد ۱۲۳ میلیون دلار (۱۱۰ میلیون یورو) برای نیمار به اضافه ژان‌کلر تودیبو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله به‌طور قرضی را داد. اما پاری‌سن‌ژرمن درخواست ۱۴۵ میلیون دلار (۱۳۰ میلیون یورو) کرد و این انتقال به نتیجه نرسید.

با وجود این، نیمار همچنان هر تابستان با بارسلونا مرتبط می‌شود و اسپورت گزارش داده که او پیشنهاد پیوستن به باشگاه تحت ریاست فعلی خوان لاپورتا را زمانی که لیونل مسی تصمیم به ترک کاتالونیا و پیوستن به اینترمیامی گرفت، داده بود.

با توجه به نیاز بارسا به یک وینگر چپ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴، نیمار بار دیگر پیشنهاد پیوستن به تیم را مطرح کرد و تلاش کرد تا راهی برای خروج از الهلال پیدا کند و زیر نظر هانسی فلیک بدرخشد. با این حال، فلیک به این انتقال به چشم مثبت نگاه نکرد و حتی اگر بارسلونا هم قادر به انجام چنین انتقالی بود، نتیجه‌ای حاصل نشد.

منبع: تسنیم

752343