علت ثبت نشدن قرارداد کادر فنی استقلال چیست؟

نهادهای نظارتی به قرارداد کادر فنی استقلال و ۳ باشگاه دیگر ورود کردند.
تصویر علت ثبت نشدن قرارداد کادر فنی استقلال چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف ملوان رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. یکی از نکات عجیب این دیدار، ثبت نشدن اعضای کادر فنی استقلال در لیست اعضای دو تیم بود.

به گزارش ایسنا، این موضوع به شائبه ثبت نبودن قراردادهای اعضای کادر فنی استقلال در سازمان لیگ بیشتر دامن زد اما سوال مهمی که پیش می‌آید این است که در صورت صحت این موضوع، چطور برای اعضای کادر فنی استقلال کارت مربی‌گری صادر شده تا آنان بتوانند در کنار زمین حضور داشته باشند؟

پیگیری‌ها درباره این شائبه، صحت آن را ثابت کرد و مشخص شد که باشگاه استقلال هنوز نتوانسته قرارداد اعضای کادر فنی‌اش را در سازمان لیگ ثبت کند اما کمیته نقل و انتقالات این سازمان اقدام به صدور کارت مربی‌گری آنها کرده تا ماجرا پیچیده‌تر شود.

چنین اقدامی از سوی سازمان لیگ منجر به ورود نهادهای نظارتی شده و آن‌ها در نامه‌ای از این سازمان خواستار ارائه توضیحات شده‌اند که در صورت انجام نشدن اقدامات لازم، پرونده قضایی برای سازمان لیگ تشکیل خواهد شد. البته نهادهای نظارتی علاوه بر استقلال به قراردادهای سه باشگاه دیگر هم ورود کرده‌اند.

منبع: ایسنا

742133