تمجید سایت انگلیسی از تیم ملی فوتبال ایران

یک سایت انگلیسی زبان به تمجید از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز مسابقات مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پرداخت.
تصویر تمجید سایت انگلیسی از تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از تیم ملی قرقیزستان میزبانی خواهد کرد و پس از آن و در تاریخ ۲۰ شهریور شاگردان امیر قلعه نویی به مصاف تیم ملی امارات در ورزشگاه العین خواهند رفت.

سایت «xchangetickets» در گزارشی به حضور مهدی طارمی در تیم فوتبال اینتر پرداخته است و در آن به تیم ملی ایران نیز اشاره داشته است. در مطلب این سایت برای تیم ملی ایران آمده است: ایران به دنبال موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۶؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران با تاکتیک‌های هوشمندانه و مدیریت قوی تلاش می‌کند تا تیم ایران را در مسیر موفقیت و حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ نگه دارد. همان‌طور که هیجان این رقابت‌ها بیشتر می‌شود، تیم ملی ایران آماده است تا با نمایش‌های جذاب خود، هواداران فوتبال در سراسر جهان را به وجد آورد.

تیم ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به دنبال این است که در برابر چالش‌ها مقاومت کند و در سطح جهانی بدرخشد. این تیم می‌خواهد با حفظ انسجام و پشت سر گذاشتن موانع تاکتیکی حریفان، به موفقیت برسد. حمایت پرشور هواداران ایرانی نقش مهمی در تقویت روحیه تیم دارد و آن‌ها را در مسیر دستیابی به جام جهانی ۲۰۲۶ همراهی خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

742126