ترکیب طلا و صنایع‌دستی در سبد سوغات زیارت مشهدالرضا (ع)

یک کارآفرین مشهدی با ترکیب طلا و صنایع‌دستی سوغات جدیدی برای زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) عرضه کرد.
تصویر ترکیب طلا و صنایع‌دستی در سبد سوغات زیارت مشهدالرضا (ع)

به گزارش سایت خبری پرسون، نفیسه سادات سیف بانوی کارآفرین و فعال حوزه طلا و صنایع دستی با اشاره به عدم نوآوری و خلاقیت در حوزه طلا گفت: هدف ما تولید محصولات هنری و صنایع‌دستی فاخر و منحصر به فردی با طلا است که به سبد سوغات زیارت افزوده شود.

این بانوی کارآفرین و فعال حوزه طلا و صنایع دستی تصریح کرد: در تلاشیم با ایجاد ارزش افزوده برای صنایع دستی و طلا این فلز ارزشمند را به سبد خرید اقشار متوسط و ضعیف جامعه اضافه کنیم.

سیف اظهار کرد: متاسفانه شرکت‌هایی با تولید تابلوهای ورق طلا رویای فروش طلا را به مردم القا می‌کنند ولی با وجود زیبایی هنری این محصولات؛ ورق طلا فاقد کد استاندارد طلا و همچنین فاقد ارزش معاملاتی در بازار طلا و جواهر است.

او افزود: ما با تلفیق نگارگری روی چوب و طلا توانستیم ارزش افزوده برای هنر و صنایع دستی ایجاد کنیم.

این بانوی کارآفرین و فعال حوزه طلا و صنایع دستی با اشاره به مسئولیت اجتماعی کارآفرینان گفت: در راستای عمل به این وظیفه مهم تلاش کردیم برای استخدام نیرو از دختران آسیب پذیر بهزیستی استفاده کنیم و در مسیر کمک به این قشر از جامعه گام برداریم.

سیف ابراز امیدواری کرد: با این اقدام خلاقانه که با ترکیب طلا و صنایع‌دستی انجام شده است در زمینه بسته‌بندی یک گام به جلو برداشته شده است و زائران علاوه بر خرید سوغات یک سرمایه را از مشهد به یادگار هدیه می‌دهند.

او گفت: به طور یقین با این اقدام سهم هنر و صنایع‌دستی و طلا در سبد سوغات زیارت افزایش خواهد یافت.

منبع: میراث‌آریا

741826