اختلال در زندگی مردم آمریکا به دلیل بارندگی

مقامات آمریکا اعلام کردند در حالی که طوفان شدیدِ چند روز اخیر در شهر نیویورک، پروازها و خدمات قطار را مختل کرده در ایالت «کنتیکت» نیز بارندگی شدید باعث سیلاب گسترده شده است.

تصویر اختلال در زندگی مردم آمریکا به دلیل بارندگی

به گزارش سایت خبری پرسون، طوفان های شدید به طور قابل توجهی زندگی را در بخش هایی از شمال شرق ایالات متحده مختل کرد. همچنین بارش باران شدید در ایالت کنتیکت باعث سیل ناگهانی شد.

سرویس آب و هوای ملی ایالات متحده (NWS) هشدار سیل ناگهانی را برای جنوب غربی کنتیکت به دلیل طغیان رودخانه ها و افزایش سطح آب، صادر کرد.

مقامات محلی با هشدار نسبت به بارندگی شدید، بادهای شدید و جاری شدن سیل بیشتر، از ساکنان محلی خواستند تا احتیاط کنند.

تیم‌های امدادی در سراسر مناطق آسیب‌دیده مستقر شدند اما به گفته مقامات ایالتی تاکنون هیچ مورد مصدومیتی ناشی از طوفان گزارش نشده است.

در همین حال طوفان، شهر نیویورک را نیز تحت تأثیر قرار داد، جایی که باران و باد شدید منجر به هشدار سیل ناگهانی در برخی از مناطق این شهر شد.

به گزارش آناتولی، شرایط نامساعد جوی منجر به بسته شدن جاده ها شد و پلیس محلی به رانندگان توصیه کرد از مناطق آسیب دیده اجتناب کنند.

اختلالات حمل و نقل فراتر از جاده ها گسترش یافت. خدمات قطار بین نیویورک و فیلادلفیا به دلیل طوفان موقتاً متوقف شد.

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده (FAA) به طور متوسط ​​دو ساعت و نیم تاخیر برای پروازهای خروجی از فرودگاه بین المللی بوستون لوگان را گزارش داد زیرا طوفان همچنان بر سفرهای هوایی در سراسر منطقه تأثیر می گذارد.

دمای زمین از زمان شروع عصر صنعتی تاکنون ۱.۱ درجه گرمتر شده و اگر کشورها به شدت از تصاعد گازهای گلخانه‌ای کم نکنند، روند گرمایش ادامه خواهد یافت.

با گرمتر شدن هوا، رطوبت بیشتری در اتمسفر ذخیره می‌شود که بارندگی شدیدتر در مدت زمان کوتاه‌تر گاه در ناحیه‌ای محدود را به دنبال دارد.

منبع: ایسنا

741677