پژمانفر:

نباید وزارت کشور باندی و حزبی معرفی شود

نماینده مشهد گفت: نباید وزارت کشور باندی و حزبی معرفی شود اما وزارت کشور یک جریان سیاسی نیست، یک جریان حاکمیتی است.
تصویر نباید وزارت کشور باندی و حزبی معرفی شود

به گزارش سایت خبری پرسون، در هشتمین جلسه رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشور پشت تریبون رفت و گفت: آقای رئیس از نظم و انضباط این دوره از مجلس داشتیم تشکر می‌کنم، رفت و آمدها کنترل شده و ابتکاری که به خرج داده شد با برگزاری جلسه رأی اعتماد، کمترین حاشیه را نداشتیم.

وی گفت: برخی از نکته‌ها را در ارتباط با توضیحات آقای باقری که از عزیزان بزرگوار و همکار من در مجلس است عرض می‌کنم، ایشان گفتند که دولت وفاق ملی باید همه این تیم رأی بیاورد لازمه این کار این است که وظایف مجلس را نادیده بگیریم.

اهم اظهارات وی را در ادامه می خوانید,

* آقای مومنی دکتری امنیت ملی خود را از دانشگاه دفاع ملی اخذ کردند و در روزمه ایشان آمده که فوق لیسانس خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران گرفتند. همخوانی تحصیلات ایشان مهم ترین مسئله وزیر کشور در خصوص تامین امنیت در شروع کارش است.

* من دوست دارم به جامعیت برنامه ایشان نگاهی داشته باشیم و حتی در مطلبی که مرکز پژوهش ها منتشر کرد برنامه ایشان را جامع معرفی کرد.

* ارتقای امنیت سیاسی و اجتماعی، مدیریت بحران ها در حوادث غیر مترقبه از برنامه هایی است که ایشان معرفی کردند.

* آقای مومنی به به اسناد بالادستی توجه کردند.

* نباید وزارت کشور باندی و حزبی معرفی شود اما وزارت کشور یک جریان سیاسی نیست، یک جریان حاکمیتی است. نگاه آقای مومنی این است که بدون درنظرگرفتن جناح سیاسی از افراد استفاده کند.

* وزارت کشور یک جزء حاکمیت است و سیاست های حاکمیت را اداره می کند و در تمامی شوراهای عالی کشور نقش اساسی دارد.

* وزیر کشور تقریبا کوچک شده یک رئیس جمهور است.

* آقای مومنی نشان درجه‌ یک خدمت در ارتباط با موضوع تلفات جاده‌ای گرفته‌اند.

منبع: مهر

741661