سیمایی به هیچ‌یک از هشت سوالم پاسخ نداد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شد و بنده هشت سوال از ایشان پرسیدم اما به هیچیک از سوالاتم پاسخ نداد.
تصویر سیمایی به هیچ‌یک از هشت سوالم پاسخ نداد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد سراج در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ابتدا از حضور مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می‌کنم و از رئیس جمهور هم تشکر می‌کنم که در موعد مقرر وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کرد.

وی تاکید کرد: ما عضو تیم ملی هستیم و دوران رقابت تمام شده و اینجا محل رفاقت است تا ملت ایران سربلند شوند. رئیس جمهور و وزرایی که از مجلس رأی اعتماد بگیرند عضو تیم ملی هستند و باید به هم کمک کنیم تا مردم به آسایش و آرامش برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موافقت یا مخالفت با وزرای پیشنهادی در مسیر کمک به رئیس جمهور و خدمت به ملت ایران است. تصمیمات مجلس باید گره گشا باشد. کسی که ذره‌ای با انقلاب و نظام زاویه داشته و وابسته به آمریکا باشد و تصور کند که بدون لطف آمریکا نمی‌توان قدم از قدم برداشت قطعاً توان استفاده از ظرفیت‌های کشور را نخواهد داشت.

سراج متذکر شد: مقام معظم رهبری اخیراً فرمودند کار فوری مجلس شورای اسلامی تعیین اعضای کابینه است و شاخص‌ها را هم مشخص فرمودند که ما باید در رأی خود حتماً به شاخص‌های مدنظر رهبر انقلاب توجه کنیم تا فرمایش ایشان روی زمین نماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شد که بنده هشت سوال از ایشان پرسیدم اما به هیچیک از سوالاتمپاسخ نداد و به این دلیل با وی مخالفت کردم و اگر امروز به سوالاتمپاسخ دهد ممکن است نظرم درباره وی تغییر کند.

وی توضیح داد: بنده از وزیر پیشنهادی، علوم، تحقیقات و فناوری می‌خواهم که برنامه خود را برای کسب مرجعیت علمی، تقویت دیپلماسی علمی، تقویت دانشجویان نخبه و متدین و همچنین مهارت محور کردن آموزش در کشور ارائه دهد.

منبع: مهر

741592