سازمان لیگ به احضار مدافع استقلال واکنش نشان داد

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ اعلام کرد با آرمین سهرابیان باید از سوی مقامات قضایی برخورد قاطع صورت بگیرد.
تصویر سازمان لیگ به احضار مدافع استقلال واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، انتشار تصویری از نقش حک شده روی پای آرمین سهرابیان در فضای مجازی برای او دردسرساز شده است؛ کمیته اخلاق شب گذشته این بازیکن باتجربه را احضار کرد و همچنین او باید در کمیته انضباطی باشگاه استقلال نیز پاسخ‌گو باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور، رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ هم امروز در این خصوص اظهارنظر کرده و خواهان برخورد با سهرابیان شده است.

علیپور درباره نقش حک شده روی بدن سهرابیان به فارس گفته است: «در یکی دو روز گذشته عکسی از آرمین سهرابیان بازیکن استقلال در فضای مجازی منتشر شده که در خصوص این عکس و نقشی که روی پای این بازیکن حک شده اگر واقعیت داشته باشد از این بازیکن، معاون فرهنگی باشگاه و حتی مدیرعامل خود استقلال توضیح می‌خواهیم. امکان دارد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیز این بازیکن را احضار کنند و با این بازیکن برخوردی قاطع و قانونی صورت بگیرد.»

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ در مورد اینکه مدیران و مسئولان باشگاه چه وظایفی در خصوص مسائل فرهنگی دارند، بیان کرد: «رفتار بازیکنان در باشگاه‌ها رفتاری تضامنی است یعنی مسئول و معاون فرهنگی باشگاه، مدیر تیم و مدیرعامل باشگاه در قبال رفتار بازیکنان خود و مسائل فرهنگی مسئولیت دارند و قطعا از ارکان قضایی می‌خواهم که با این بازیکن در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌ها و پیوست فرهنگی ابلاغی به باشگاه‌ها برخورد کنند.»

منبع: ورزش سه

741505