کشف مواد مخدر در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۱۲۸کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد و گفت: ۲۳۴ خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۵۷۷ معتاد متجاهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.
تصویر کشف مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ حسین زلفخانی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برقراری امنیت در غرب استان تهران گفت: در راستای پاسخگوئی به مطالبات شهروندان ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران، طرح آرامش در شهر، دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر را در 3 روز گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق‌های افراد توزیع کننده موادمخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف 128کیلو و400گرم انواع موادمخدر در جریان اجرای طرح آرامش در شهر در شهرستان های تابعه غرب استان تهران، تصریح کرد: در اجرای این طرح، در 3 روز گذشته، 234 خرده فروش مواد افیونی دستگیر و 577 معتاد متجاهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

وی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح، یک باند قاچاق موادمخدر منهدم و 14 قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ زلفخانی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس غرب استان تهران با ادامه طرح آرامش در شهر با هدف بهبود وضعیت و جمع آوری معتادان متجاهر، با تمام توان آماده خدمت‌گزاری به شهروندان فهیم درشهرستان‌های غرب استان تهران است.

منبع: تسنیم

741499