تاکید بر معیشت نیروهای مسلح از زبان نماینده مجلس

نماینده بافت در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی دفاع خواست که تمامی توان خود را برای توجه به وضعیت معیشتی نیروهای مسلح و کارآمدتر کردن نیروها در وزارت دفاع و حفظ آنها انجام دهد.

تصویر تاکید بر معیشت نیروهای مسلح از زبان نماینده مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون، یاسر سلیمانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، به عنوان مخالف امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع اظهار کرد: من مخالف آقای نصیرزاده نیستم و افتخار می‌کنم که در کنار شما هم هستم اما لازم است که چند نکته را بیان کنم.

وی اضافه کرد: سوال این است که چرا اسماعیل هنیه در تهران ترور شد و قطعا باید نقش پیگیرانه و پیش‌دستانه به خصوص در حوزه فناوری‌های نوین را مورد نظر قرار دهیم و فراموش نکنیم که ذات صهیونیست‌ها براساس ترس و وحشت است. آنان هر زمان که با جواب مواجه شدند جرات انجام هیچ اقدامی را نداشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خواهان پاسخ محکم به ترور شهید اسماعیل هنیه هستیم چون خداوند ذات صهیونیست‌ها بر حماقت قرار داده و آنها همچون موش هستند در مقابل، فرماندهان جبهه مقاومت استوارتر می‌شوند.

سلیمانی با برشمردن ویژگی‌های سردار سلیمانی اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که در راه شهید سلیمانی باشیم چون همه دیدند که شهادت ایشان و ابومهدی المهندس هیچ خللی در جبهه مقاومت ایجاد نکرد و همین اتفاق بعد از شهادت شهید هنیه رخ داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به معیشت نیروهای مسلح گفت: باید تمامی توان به کار گرفته شود که نیروهای کارآمد و زبده در وزارت دفاع حفظ شوند نه این‌که آنهاب به خاطر مسائل معیشتی به جاهای دیگر بروند این خیلی بد است که کسی که لب مرز ماموریت دارد حقوقی مساوی با فردی بگیرد که ماموریتی در تهران داشته و در هتل اسکان دارد.

سلیمانی در پایان گفت: ما باید همه از نیروهای وزارت دفاع پشتیبانی کنیم و رای ما نیز با قاطعیت امیر نصیرزاده است.

منبع: ایسنا

741492