اطلاعاتی ناامیدکننده درباره باتری گلکسی S25 اولترا

ظاهراً گلکسی S25 اولترا در بخش باتری هیچ پیشرفتی نسبت‌ به نسل قبل نخواهد داشت.
تصویر اطلاعاتی ناامیدکننده درباره باتری گلکسی S25 اولترا

به گزارش سایت خبری پرسون، سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی S25 اولترا آماده می‌کند و به‌احتمال زیاد آن را در اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد کرد. اکنون اطلاعات جدیدی درباره‌ی باتری کهکشانی بعدی کره‌ای‌ها فاش شده است.

به‌گزارش 91Mobiles، مشخصات باتری گوشی سامسونگ مدل گلکسی S25 اولترا نسبت‌ به نسل قبلی ارتقا پیدا نخواهند کرد و همچنان شاهد ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (ظرفیت واقعی ۴۸۸۵ میلی‌آمپرساعتی) و سرعت شارژ ۴۵ واتی خواهیم بود.

مشخصات باتری گلکسی S25 اولترا

در دورانی که شرکت‌های چینی برای پرچم‌داران و حتی میان‌رده‌های خود از باتری‌های ۵۵۰۰ و ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند، استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای بهترین گوشی سامسونگ ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد.

گفته می‌شود که شیائومی درحال توسعه‌ی یک باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی برای محصولات آینده‌اش است. خودِ سامسونگ هم با باتری‌های پرظرفیت غریبه نیست و در گوشی‌هایی مانند گلکسی M51 از باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده بود.

باتری گلکسی S24 اولترا با استفاده‌‌ی زیاد یک روز دوام می‌‌آورد و قطعاً استفاده از باتری پرظرفیت‌تر مدت‌زمان استفاده از نسل بعدی را افزایش خواهد داد. استفاده از باتری‌های سیلیکون کاربیدی می‌تواند به سامسونگ در این زمینه کمک کند.

احتمالاً گلکسی S25 اولترا گوشه‌های گرد خواهد داشت. انتظار می‌رود دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی یادشده را دو دوربین تله‌فوتو و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی همراهی کنند. با توجه به عملکرد امسال سامسونگ، به‌احتمال زیاد از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده خواهد شد؛ اما امکان برگشت اگزینوس ۲۵۰۰ هم وجود دارد.

گلکسی S25 اولترا با سیستم‌عامل اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7.1 روانه‌ی بازار خواهد شد و احتمالاً مانند نسل قبل هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند. قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

741485