در پیام رسانه پُرسون در پی انتصاب معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور مطرح شد:

امثال سید محمد مهدی طباطبایی کم تعداد هستند/ در دوره جدید معاونت، حسن تدبیر برای هم گرایی و هم افزایی میخواهیم

در پی انتصاب سید محمد مهدی طباطبایی به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور، رسانه پُرسون پیام تبریکی خطاب به وی، جامعه رسانه و ارتباطات کشور صادر کرد
تصویر امثال سید محمد مهدی طباطبایی کم تعداد هستند/ در دوره جدید معاونت، حسن تدبیر برای هم گرایی و هم افزایی میخواهیم

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی انتصاب سید محمد مهدی طباطبایی به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور، رسانه پُرسون پیام تبریکی خطاب به وی، جامعه رسانه و ارتباطات کشور صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای سید محمد مهدی طباطبایی

خبر مسرت بخش انتصاب ارزشمند جنابعالی به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور موجب خوشحالی، دلگرمی و خوش دلی اصحاب محترم رسانه و فعالین حوزه ارتباطات شد.

ضمن تبریک صمیمانه و آرزوی توفیق برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر، امید به آن داریم در دوره جدید و در دولت وفاق ملی با وجود جنابعالی از معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تصمیم سازی و سیاست گذاری درست را بعد از سالها شاهد باشیم و نزدیکی دولت و ملت را با ارتباطات نیکو و حسنه جنابعالی با جامعه رسانه و ارتباطات به تماشا بنشینیم.

به تعبیر دوستان فرهیخته رسانه، جنابعالی از آن دسته انسانهای کم تعداد هستید که رد پای علم و عملتان در حوزه های سیاست، فرهنگ و ارتباطات دیده می شود. افزون بر آن ما از حسن ارتباط جنابعالی با جامعه خبر و رسانه به خوبی باخبر هستیم لذا امیدوارانه به انتظار حسن تدبیر و پیوند مطلوب و حسنه آن معاونت و همگرایی و هم افزایی با رسانه ها نشسته ایم.

برایتان در ایجاد این پیوند مبارک از خداوند متعال موفقیت روز افزون آرزومندم.

تحریریه رسانه پُرسون

منبع: پُرسون

741411