مورینیو:

بازیکنانم باید تظاهر به مصدومیت کنند!

ژوزه مورینیو می‌گوید بازیکنانش باید رو به اتلاف وقت و تظاهر به مصدومیت کنند تا بتوانند در فوتبال ترکیه پیروز باشند.
تصویر بازیکنانم باید تظاهر به مصدومیت کنند!

به گزارش سایت خبری پرسون، فنرباغچه شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه روبه‌روی گزتپه به میدان رفت و در حالی که با دو گل از این تیم پیش افتاده بود، با دریافت دو گل در نهایت با تساوی ۲-۲ متوقف شد و نتوانست دومین پیروزی را در این مسابقات فصل جدید به دست آورد.

مورینیو پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط این بازی به خبرنگاران گفت: «من هنوز باید با فوتبال ترکیه سازگار شوم. بازیکنانم هم باید شروع به وقت تلف کردن و انداختن خودشان روی زمین کنند. آنها باید وانمود کنند مصدوم هستند، کاری که دیگران در حال انجامش هستند. من جادوگر نیستم، فقط تجربه بیشتری دارم.بازی خیلی سختی بود اما توانستیم با دو گلی که زدیم آن را تحت کنترل داشته باشیم. شانس‌هایی برای زدن گل سوم داشتیم اما پس از آن همه چیز تغییر کرد. تیم حریف روی حرکتی که در تمرینات روی آن کار کرده بودیم به گل رسید، روی یک ضربه شروع مجدد. توسون در آستانه زدن گل سوم بود اما نتوانست موقعیتی که داشت را به گل تبدیل کند.»

این مربی پرتغالی در پاسخ به سوالی درباره حمله هواداران حریف به علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه و برخورد بطری به سرش اظهار داشت: «من ندیدم چه اتفاقی رخ داد. تنها چیزی که دیدم ورود جمعیت زیادی به زمین بود. بازیکنان هم متوجه نشدند. من نفهمیدم چرا داور تصمیم گرفت بازی را متوقف کند. تمرکزم روی بازی بود و سعی داشتم تمرکز بازیکنانم را هم حفظ کنم.»

منبع: تسنیم

741287