نماینده موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد:

آقای همتی اقتصاد ایران را می شناسد

نماینده تهران گفت: آقای همتی مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری خودش را در جمهوری اسلامی ایران گرفته یعنی دانشگاه تهران درس خوانده است و ایشان اقتصاد ایران را می‌شناسند.
تصویر آقای همتی اقتصاد ایران را می شناسد

به گزارش سایت خبری پرسون، شمس‌الدین حسینی در جلسه علنی امروز ( ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی در موافقت با برنامه‌های او گفت: در جریان بررسی مدارک آقای همتی دیدیم، ایشان مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری خودش را در جمهوری اسلامی ایران گرفته یعنی دانشگاه تهران درس خوانده است. ضمن احترام به همه دوستانی که در خارج از ایران درس خوانده‌اند، این برای ما بسیار ارزشمند است چراکه ایشان اقتصاد ایران را می‌شناسند.

حسینی افزود: سابقه رزمندگی ایشان را استعلام کردم و پاسخ ستاد کل این است که وی ۱۹ ماه سابقه دارد. ایشان مسئولیت‌های مختلفی داشته است.

وی ادامه داد: دیروز کسی به من زنگ زد که به‌ آقای همتی رأی ندهید ایشان زمانی که در بانک مرکزی بود با ما سفت برخود می‌کرد، گفتم چه کار می‌کرد؟ این آدم از سازمان برنامه و بودجه بود، گفت، گفتم پول بده، می‌گفت اگه پول بدهم پایه پولی بالا می‌رود باید حواسم به پایه پولی باشد.

منبع: تسنیم

741264