نکونام عبرتی از تجربه فصل قبل نبرده است

کنفرانس بعد بازی جواد نکونام سرمربی استقلال دوباره یک زنگ خطر بود.
تصویر نکونام عبرتی از تجربه فصل قبل نبرده است

به گزارش سایت خبری پرسون، تکرار مکررات نکنیم. جواد نکونام فصل قبل سهم زیادی در ناکامی استقلال در قدم آخر داشت. او در تمام طول فصل با دعواهای بی دلیل وقت و تمرکز خود را صرف کارهای غیر فنی کرد و با این اصرار که خودش یک تنه بر همه امور نظارت داشته باشد، اجازه نداد دیگران به او کمک کنند.

اصلاً فرض که تمام حرف‌ها و گلایه‌های نکونام درست بود. اینکه مدیریت علیه او کار می‌کند و زمین و زمان هم با او دشمنی دارند، وقتی فصل قبل مشخص شد که با این روش به نتیجه نمی‌رسد چرا باید دوباره به همان مسیر برود؟

به گواه خاص و عام مدیریت جدید استقلال با نکونام بیشترین همکاری را داشته و هیچ جای گلایه برای او باقی نگذاشت. همه بازیکنانی که نکونام می‌خواست را خریدند و بازیکنانی را که نخواست کنار گذاشتند. اردوی خارجی و بازی دوستانه نیز به بهترین شکل انجام شد و کمک داور ویدیویی هم که آمد...

با این وجود نکونام در کنفرانس بعد از بازی با شمس آذر ترجیح داد دوباره گلایه کند! اینکه چرا کارت بازی خرید تازه نرسیده و اینکه چرا قرارداد بلانکو ثبت نشده است! نکونام اینطور تشخیص داد که کارهای خوب و همکاری‌های مدیریت با خودش را نبیند و دوباره بابت این اتفاقات از آنها گلایه کند!

با این روش فکر می‌کنید چقدر طول می‌کشد تا مدیریت نیز مقابله به مثل کرده و دوباره داستان فصل قبل و دعواهای استقلال شروع شود؟ حتی اگر آنها با تجربه باشند و وارد دعوا نشوند اما معلوم است که دیگر با جان و دل با نکونام همکاری نخواهند کرد!

از آن طرف نکونام ترجیح داد از بودن کمک داور ویدیویی و تلاشی که سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه به نحو احسن کرده حرفی نزند و به جایش ایراد بگیرد که چرا سقف هزینه‌ها برداشته نمی‌شود؟

کسی که وقتی تیمش در ثانیه‌های آخر وقت‌های تلف شده به کمک وی ای آر پیروز شده و باید در اوج خوشحالی باشد حاضر نیست نقاط مثبت را ببیند و از کسی تقدیر کند، فردا در صورت ناکامی و شکست پس از یک مسابقه چه خواهد گفت؟

نکونام لااقل در بازی اول نشان داد که عبرتی از تجربه فصل قبل نبرده و مرغ او کماکان یک پا دارد و در برای نکونام روی همان پاشنه می‌چرخد! به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق و این یعنی زنگ خطر که استقلال دوباره قرار است خودش بزرگترین رقیب خودش باشد!

منبع: خبرورزشی

741241