خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار اربعین حسینی

مهدی علیزاده، نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تشریح کرد.
تصویر خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار اربعین حسینی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی علیزاده، نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق و مسئول عملیات و پشتیبانی و حمل و نقل مرزی اربعین حسینی گفت: حسب ابلاغیه ستاد مرکزی حمل و نقل وزارت کشور مسئولیت حمل زوار در محور زرباطیه تا شهر کوت و بالعکس از عمود ۶۶۲ به شهر مهران بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و قرارگاه سفینة النجاة می باشد.

مهدی علیزاده افزود: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته تیم عملیات و پشتیبانی قرارگاه سفینة النجاة از پانزدهم مردادماه در خاک عراق مستقر شده است و شروع فعالیت رسمی خود را آغاز کرده با توجه به ابلاغیه قرارگاه مرکزی از بیست و دوم شرکت واحد اتوبوسرانی شروع به ورود ناوگان به خاک عراق کرده است و تاکنون براساس هماهنگی های صورت گرفته در 2 مرحله انجام شده است. مرحله اول ورود 70 دستگاه و مرحله دوم شامل ورود 150 دستگاه بوده است که با یاری خداوند در مورخ بیست و هشتم نیز تعداد 35 دستگاه وارد خاک عراق خواهد شد.

وی افزود: حضور ناوگان اتوبوسرانی تهران به صورت آماده باش و در مواقع بحرانی برای جابجایی زوار معزز می باشد که تا به امروز در دو مرحله زائران را تا شهر کوت انتقال داده ایم و خدا را شکر توانسته‏ایم مشکل جابجایی ایشان را در مرز زرباطیه مرتفع کنیم.

نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق در پایان به این موضوع اشاره کرده که در عمود 662 یک تیم به همراه تانکرهای سوخت مستقر کرده‏ایم که ان شاء الله در 15 صفر مصادف با 30 مرداد آمادگی کامل برای برگشت زوار به مرز مهران را داشته باشیم.

منبع: شرکت واحد اتوبوسرانی

741183