پرسپولیس برای ادامه نقل و انتقالات چه برنامه ای دارد؟

باشگاه پرسپولیس حداقل یک و حداکثر سه بازیکن دیگر جذب خواهد کرد.
تصویر پرسپولیس برای ادامه نقل و انتقالات چه برنامه ای دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس به گفته خیلی‌ها بازنده بزرگ نقل و انتقالات بوده و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نتوانست آنطور که باید و شاید در نقل و انتقالات موفق عمل کند. جای خالی چند ستاره جدا شده این تیم پر نشده و به غیر از آن مدیران این باشگاه نتوانستند تیمشان را برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین لیگ نخبگان آسیا تقویت کنند.

مدیران پرسپولیس در روزهای باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات می خواهند چند بازیکن جدید به خدمت بگیرند تا بتوانند نقاط ضعف خود را بپوشانند. اولویت اصلی پرسپولیس جذب یک مدافع چپ باکیفیت است که مذاکره با گزینه‌های مدنظر ادامه دارد.

تا این لحظه پرسپولیس تنها یک سهمیه خارجی دارد و آن را به جذب مدافع چپ اختصاص داده است. همچنین باشگاه پرسپولیس در تلاش است که بتواند علی قلی‌زاده را هم از باشگاه لخ پوزنان به خدمت بگیرد.اگر سهمیه ششم پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی تایید شود، بنابر خواسته گاریدو یک مهاجم خارجی به ترکیب پرسپولیس اضافه خواهد شد.

اگر باشگاه پرسپولیس نتواند قلی‌زاده را به خدمت بگیرد، آنوقت در صورت گرفتن مجوز برای ششمین سهمیه خارجی ، گاریدو ترجیح می دهد یک وینگر راست به خدمت بگیرد و جذب مهاجم خارجی منتفی خواهد شد. البته گاریدو به دنبال بازیکنی است که توانایی بازی در همه پست‌های هجومی را داشته باشد. اگر هم مجوز خرید خارجی به پرسپولیس داده نشود ‌و جذب قلی‌زاده هم منتفی شود، پرسپولیس با خرید یک مدافع چپ به کارش در نقل و انتقالات پایان خواهد داد و با همین نفرات فعلی فصل را پیش خواهد برد.

منبع: خبرورزشی

741141