گرفتن بازیکن جدید در گروی فروش منتظر محمد؟

به نظر می‌رسد با فروش منتظر محمد تیم استقلال بتواند یکی از بازیکنانی که اجازه بازی ندارند را وارد لیست خود کند تا بتواند این تیم را در هفته دوم همراهی کند.
تصویر گرفتن بازیکن جدید در گروی فروش منتظر محمد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، گوستاوو بلانکو و دیدیه اندونگ دو بازیکنی هستند که گفته می‌شود به دلیل عبور تیم استقلال از سقف قرارداد، نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند. قرارداد بلانکو به همین دلیل ثبت نشده است و اندونگ در حالی که نامش در لیست بازی تیم استقلال و شمس آذر بود به یک باره نامش از لیست خارج شد و بازی را از روی سکوها دنبال کرد.

اما باتوجه به اینکه مدیران استقلال اعلام کرده‌اند مشکل این دو بازیکن را برای هفته آینده حل می‌کنند، به نظر می‌رسد تیم استقلال در صورت فروش منتظر محمد، هافبک عراقی این تیم، فقط مجوز حضور یکی از این دو بازیکن را برای هفته آینده بگیرد و با توجه به اینکه تیم استقلال جز آرمان رمضانی در هفته اول مهاجم دیگری نداشت، به نظر می‌رسد با فروش منتظر محمد قرارداد گوستاوو بلانکو ثبت شود تا این بازیکن بتواند آبی پوشان را در هفته دوم همراهی کند.

البته گفتنی است فروش منتظر محمد در صورتی اتفاق خواهد افتاد که باشگاه استقلال بتواند با این بازیکن برای جدایی توافق کند که طبق شنیده‌ها، این اتفاق تا به الان رخ نداده است.

منبع: خبرورزشی

741138