ماجرای اضافه شدن دستیار جدید به کادرفنی استقلال چه شد؟

ماجرای اضافه شدن دستیار جدید به کادرفنی استقلال یکی از معماهای حل نشده این تیم است.
تصویر ماجرای اضافه شدن دستیار جدید به کادرفنی استقلال چه شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از توقعات امسال هواداران استقلال، اضافه شدن یک مربی خارجی نامدار برای بالا بردن سطح فنی کادرفنی تیم بود و شنیده می‌شد این خواسته خود جواد نکونام هم هست. با این حال استقلال دوره مهم آماده سازی تابستان را پشت سر گذاشت و حتی هفته اول لیگ برتر هم تمام شد اما هنوز هیچ مربی‌ای به جمع دستیاران نکونام اضافه نشده که هیچ، نسبت به پارسال یکی از کمک‌های سرمربی هم دیگر روی نیمکت حضور ندارد!

درحالی که هاشمی نسب دیگر با استقلال ادامه نمی‌دهد و باید کار او را تمام شده دانست، طی روزهای اخیر مدام از طرف اطرافیان سرمربی استقلال وعده اضافه شدن دستیار خارجی داده می‌شد اما واقعیت اینجاست که حداقل فعلا حضور کمک غیرایرانی هم نامشخص است. استقلال با مشکلات سقف بودجه دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل حتی نتوانسته قرارداد چند بازیکن خارجی خود را ثبت کند. در این شرایط ورود یک مربی خارجی با دستمزد چند صد هزار دلاری قطعا بر مشکلات اضافه خواهد کرد و مدیریت باشگاه هم نتوانسته این موضوع را حل و فصل کند. پس این یعنی استقلالی‌ها باید فعلا به نیمکتی که در بازی با شمس آذر دیدند، عادت کنند.

این درحالی است که مدیران باشگاه تلاش زیادی کردند گزینه نکونام که گویا از کانال یوسو سسما هم به وی معرفی شده، به ایران بیاید و قرارداد امضا کند اما حتی با وجود این اتفاق هم وی نمی‌تواند تا زمان مرتفع شدن مشکل سقف بودجه روی نیمکت بنشیند.

منبع: خبرورزشی

741129