بازگشت مربی محبوب به نیمکت لیورپول

یورگن کلوپ از زمان ترک لیورپول پیشنهادهای فراوانی دریافت کرد و در این مدت حتی شایعاتی درباره احتمال حضور وی روی نیمکت تیم ملی انگلیس و آمریکا نیز مطرح شد که او همه آنها را رد کرد.
تصویر بازگشت مربی محبوب به نیمکت لیورپول

به گزارش سایت خبری پرسون، یورگن کلوپ ماه آینده بازگشتی غیرمنتظره به نیمکت مربیگری خواهد داشت. سرمربی پیشین لیورپول که در پایان فصل گذشته گفت انرژی‌اش تمام شده و حتی از احتمال بازنشسته شدنش سخن به میان آورد، کمتر 21روز دیگر (7 سپتامبر) دوباره کنار زمین فوتبال حاضر خواهد شد تا تیمی جدید را هدایت کند و این اتفاق قرار است در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، خانه تیم سابقش بوروسیا دورتموند رخ دهد.

بازگشت کلوپ به مستطیل سبز اما کوتاه و یک شبه و تنها برای حضور در بازی خداحافظی دو شاگرد قدیمی‌اش در دورتموند، لوکاس پیشچک و یاکوب بلاژیکوفسکی خواهد بود. کلوپ 57 ساله در دورتموند هر دوی این بازیکنان لهستانی را تمرین داد و با آنها قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را تجربه کرد. پیشچک 39 ساله و بلاژیکوفسکی 38 ساله هر دو طی یک سال گذشته بازنشسته شده‌اند اما می‌خواهند خداحافظی باشکوه‌تری با مستطیل سبز داشته باشند و به همین دلیل هم کلوپ 57 ساله را دعوت کرده‌ا‌ند تا در این رویداد به آنها کمک کند.

به همین بهانه آنها در یک تماس تصویری اینترنتی در اینستاگرام که دنبال کنندگان‌شان هم شاهد آن بودند گفت‌و‌گویی جالب با کلوپ داشتند. در ابتدای پخش زنده اینترنتی، پیشچک گفت: ما به یک مربی نیاز داریم و من هم یک فکری دارم. به مربی بازنشسته می‌گوییم بیاید. «سپس چهره کلوپ با ظاهر همیشگی‌اش در تصویر نمایان شد که با حالی طنز‌آمیز گفت: بالاخره تصمیم گرفتی بازی خداحافظی انجام دهی! اوه خدای من! حتماً می‌خواهی قبل از آن هم تمرین کنی؟ حتماً دیوانه شده‌ای!»

کلوپ و شاگرد قدیمی‌اش هر دو زیر خنده زدند و سپس پیشچک از او پرسید هدایت تیم او را برعهده خواهد گرفت یا تیم بلاژیکوفسکی که سرمربی آلمان پاسخ داد: مهم نیست. مثل همیشه عمل می‌کنم. بنابراین 5 دقیقه قبل از شروع بازی تصمیم می‌گیرم. بلیت‌های بازی فروخته شده؟ چون اگر نمی‌خواستم مربی باشم هم به هر حال می‌آمدم و بلیت بازی را می‌خریدم.

منبع: تسنیم

741105