موافقت کمیسیون عمران مجلس با برنامه‌های وزرای نیرو، راه و کشور

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو، کشور و راه در کمیسیون متبوع خود و تایید برنامه‌ هر سه وزیر پیشنهادی خبر داد.
تصویر موافقت کمیسیون عمران مجلس با برنامه‌های وزرای نیرو، راه و کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالجلال ای ری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح آخرین نشست بررسی برنامه‌های فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و ارزیابی صلاحیت تخصصی وی در کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی در این جلسه به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی نمایندگان در جلسات قبل و ابتدای جلسه امروز پاسخ داده و دیدگاه‌های خود را برای مدیریت این وزارت خانه عریض و طویل مطرح کرد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: نمایندگان پس از استماع گزارش و توضیحات وزیر پیشنهادی، جلسه‌ای فوق العاده‌ای تشکیل داده و برنامه‌ها و سوابق و تخصص سه وزیر پیشنهادی مرتبط با کمیسیون عمران شامل وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی را با حساسیت بررسی کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: پس از بحث و بررسی میان نمایندگان رأی گیری صورت گرفته و برنامه‌های هر سه وزیر پیشنهادی مورد تأیید قرار گرفت. لازم به ذکر است که کمیسیون عمران به لحاظ تخصصی برنامه‌ها را بررسی کرده و وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت خانه راه و شهرسازی باید رأی اعتماد نهایی خود را در صحن علنی مجلس کسب کند. امیدواریم نتیجه نهایی به نفع مردم و حاصل آن آبادانی کشورمان باشد.

منبع: مهر

741025