نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی آغازشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در نهمین جام قهرمانی بازی‌های ویدئویی با ۳۰۲ شرکت‌کننده در اصفهان، هشت نفر برگزیده به مسابقات تهران راه پیدا می‌کنند.
تصویر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی آغازشد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مهدی سیدین نیا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در اصفهان، در دو بخش «فیفا ۲۴» و موبایلی در رده سنی بالای هفت سال به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان آغاز شد.

وی افزود: ۲۶۵ نفر در بخش «فیفا ۲۴» و ۳۷ نفر در بخش موبایلی در این دوره از رقابت‌ها در اصفهان شرکت کردند که رتبه‌های اول تا سوم این دوره به مرحله سراسری برای انتخابات قهرمانان کشور معرفی می‌شوند.

سیدین‌نیا خاطرنشان کرد: امروز بازی‌های رایانه‌ای نقش مهمی در تربیت نسل جوان و الگوسازی دارد. در نهمین جام قهرمانی بازی‌های ویدئویی با ۳۰۲ شرکت‌کننده در اصفهان، هشت نفر برگزیده از استان به مسابقات تهران راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با اشاره به شعار نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی (خانواده محوری و بازی‌های رایانه‌ای) گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تولید بازی‌های بومی، سالم و فرهنگی با جدیت کار می‌کند. این مسابقات با هدف نهادینه کردن فرهنگ تفریح سالم، شخصیت‌سازی و موضوعات تربیتی جوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: جوانان و نوجوانان ایرانی از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردارند و از برترین‌های جهان محسوب می‌شوند و در این زمینه با جدیت باید کار کنیم.

منبع: فارس

740969