فنرباغچه در حد لیگ قهرمانان اروپا نیست

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فنرباغچه پس از ناکامی این تیم در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ گفت که سطح تیمش در حد لیگ قهرمانان نیست!

تصویر فنرباغچه در حد لیگ قهرمانان اروپا نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، فنرباغچه پس از تساوی یک بر یک برابر لیل در دیدار دیشب، در مجموع دیدارهای رفت و برگشت با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد و از مرحله سوم انتخابی لیگ قهرمانان کنار رفت.

خوزه مورینیو، سرمربی این تیم ترکیه‌ای درباره این بازی، گفت: به اندازه کافی تجربه دارم و واقع‌بین هستم که بگویم در لیگ قهرمانان بخت زیادی برای رسیدن به مراحل آخر نداریم. در لیگ اروپا اما اینطور نیست زیرا با تیم‌های هم‌سطح خودمان بازی می‌کنیم.

وی افزود: بازی کردن در لیگ قهرمانان فوق‌العاده است اما هرگز شانس صعود به مراحل بالا را نداریم. لیگ اروپا بیشتر با سطح ما تطابق دارد. همچنین در لیگ قهرمانان از لحاظ مالی هم ضرر می‌کنیم چون نهایتا بتوانیم یک یا ۲ تیم بزرگ را شکست دهیم اما در لیگ اروپا می‌توانیم عالی عمل کنیم البته این مساله هم قطعی نیست.

مورینیو که با پورتو و اینترمیلان لیگ قهرمانان را تصاحب کرده، گفته است که اولویتش در فنرباغچه این است که به حسرت ۱۰ ساله این تیم در فتح سوپرلیگ ترکیه پایان دهد.

آقای خاص ۶ ماه پس از برکناری از آ.اس رم، در ماه ژوئن با قراردادی ۲ ساله راهی فنرباغچه شد.

منبع: ایرنا

740952