دفاع تمام قد معاون رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آنچه در فضای مجازی درباره وزیر پیشنهادی کشور گفته می‌شود، با واقعیت منطبق نیست؛ آقای مؤمنی از نیروهای مخلص است و همیشه در کنار مردم بوده است.
تصویر دفاع تمام قد معاون رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس‌جمهور در همایش روز داروسازی، در سخنانی با بیان اینکه همه کسانی که در کابینه هستند، معتقد به رویکرد تغییر برای رضایتمندی و عزتمندی مردم هستند، گفت: اگر کسی عزت ایران را می‌خواهد، باید اکثریت مردم را راضی نگه دارد. رضایت مردم در جمهوری اسلامی، عزت ایران است.

وی افزود: هر کس موجب نارضایتی مردم شود، ایران را و رهبر انقلاب را دوست ندارد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: اگر قوانین، رفتار یا کرداری منجر به نارضایتی مردم شود، به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد می‌کند.

قائم پناه تصریح کرد: در رویکردهای خود باید اساس را بر این باشد که مردم ارباب ما هستند و باید در مقابل اربابان خود، کرنش کرد؛ باید سر تعظیم بر زنان این کشور فرود آورد.
وی با تأکید باید عزت زنان و جوانان حفظ شود، اظهار کرد: مردم ما بیش از هر چیز دیگری عزت و کرامت را می‌خواهند و باید متعهد شویم که عزت زنان و جوانان را حفظ کنیم و با زبان تکریم با زنان و دختران صحبت کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش، گفت: مهم نیست چه کسی وزیر شود، مهم این است که امید ایجاد کنیم؛ مهم این است که باور کنیم ایران جایگاه فعلی را ندارد و باید به جایگاهی والاتر و برتر از آنچه هست، باشد.
وی ادامه داد: ایران باید عزتمند باشد؛ سابقه تاریخی و ملی ما یک ایران باعظمت است ایران هیچگاه ذلیل نبوده و به فضل الهی ذلیل نخواهد شد؛ مردان و زنان ایرانی همه باید تلاش کنیم عزت ایران و مردمان آن را حفظ کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه باید ایرانی در تمام دنیا سرافراز باشد، گفت: باید کودکان ما در آینده امید داشته باشند که ایرانشان سرافراز است؛ همه جان‌فشانی کنیم؛ چو ایران نباشد، تن من مباد، بدین بوم‌وبر زنده یک تن مباد.
قائم پناه تصریح کرد: لذا اگر صحبت از دولت وفاق ملی می‌شود یا صحبت از این می‌شود که فلانی بیاید یا نیاید، همه حول یک محور برای عزت ایران و رهبری و آینده روشن کودکانمان است.
وی اضافه کرد: امیدواریم همه به دولت برآمده از مظلومیت مردم و شرایط سخت بین‌المللی کمک کنند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم از دولت حمایت می‌کنند و می‌گویند توفیق این دولت، توفیق مجلس و مردم و نظام است، بنابراین از مجلس درخواست می‌کنم به کابینه پیشنهادی آقای پزشکیان با همه فراز و فرودها که نماد وفاق ملی است رأی دهد و کمک کند دولت زودتر مستقر شود.

قائم پناه ادامه داد: در حوزه داروسازی وقتی کار علمی انجام می‌شود و بیماری را تشخیص می‌دهید، معمولاً پروتکل درمانی ثابت است و مهم نیست پزشک مسیحی، مسلمان، بلوچ، کرد و یا لر است؛ همه یک نسخه می‌نویسند.

وی با بیان اینکه اگر بنای کار ما علمی شود و کشور بر مبنای دانش و دانایی بچرخد، مسلم بدانید مهم نیست چه کسی بر سر کار باشد، اظهار کرد: در این شرایط مهم این است که رویکرد علمی باشد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور همچنین خاطرنشان کرد: کمک کنید ایران را عزتمند کنیم، به زنان و مردان این کشور امید بیافرینم و جوانانمان به آینده امیدوار باشند و مام میهن را ترک نکنند و در این کشور بمانند و کشور را آباد کنند و ایران عزیز را بسازند.

قائم پناه با اشاره به رویکرد رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی از سوی مجلس، گفت: اگر وزیر کشوری معرفی می‌کنید، بدانید وزیری است که رویکردها و قول‌های آقای پزشکیان را می‎‌خواهد اجرا کند.
وی ادامه داد: اگر وزیر بهداشتی انتخاب می‌کنید، این فرد درد مردم دارد و مجروح جنگ است و برای تمامیت ارضی و عزت ایران جنگیده است؛ وزیر پیشنهادی بهداشت وزیری خواهد بود که در خدمت مردم است.

قائم پناه تأکید کرد: آنچه در فضای مجازی درباره وزیر پیشنهادی کشور گفته می‌شود، با واقعیت منطبق نیست؛ آقای مؤمنی از نیروهای مخلص است و همیشه در کنار مردم بوده؛ ایشان هرچند که اصول‌گراست، اما رویکردش اصلاح‌طلبانه است و وفاق یعنی همین که هم اصول‌گرایان و هم اصلاح‌طلبان حول محور ایجاد ایرانی باعزت و احترام دور هم بنشینیم و برای ایران کار کنیم.

منبع: فارس

740913