عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین اعلام کرد:

حضور نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین در هیات های حل اختلاف مالیاتی الزامی شد

مهندس عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین عنوان کرد: باپیگیری های صورت گرفته، بعد از این تنها نمایندگان قانونی معرفی شده از سوی اتاق بازرگانی قزوین از اجازه حضور در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان در راستای اجرای بند ۳ماده ۲۴۴قانون مالیات های مستقیم برخوردار هستند.
تصویر حضور نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین در هیات های حل اختلاف مالیاتی الزامی شد

به گزارش سایت خبری پرسون،از قزوین؛ مهندس مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن وکشاورزی قزوین اظهار داشت: از آن جا که اتاق بازرگانی، تنها تشکل قانونی اقتصادی کشور با رویکرد و ساختار بخش خصوصی است که توسط قانون مصوب مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده است؛ با پیگیری های صورت گرفته اتاق بازرگانی قزوین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور و دستور صریح ایشان، بعد از این تنها نمایندگان قانونی معرفی شده از سوی اتاق بازرگانی قزوین از اجازه حضور در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان در راستای اجرای بند ۳ ماده ۲۴۴قانون مالیات های مستقیم برخوردارهستند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین خاطرنشان کرد: به منظور دفاع حداکثری از منافع مشروع و قانونی فعالان اقتصادی، تمامی حوزه های اقتصادی در هیات های حل اختلاف استان، متناسب با حوزه آن دسته بندی شده و در رشته بازرگانی عمومی نیز نمایندگان جدید اتاق آغاز به کار می کنند.
مهندس عبدیان تاکید کرد: با این دستاورد مهم اتاق بازرگانی در طی ماه جاری، جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی استان تنها با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین برگزارمی شود.
شایان ذکراست پیش از این تشکلهایی همانند خانه صنعت ومعدن،کانون فرمایان و اتاق تعاون نمایندگان خود را به هیات های حل اختلاف استان معرفی می کردند درحالی که بعد از این تمامی تشکلهای اقتصادی می بایست از طریق اتاق بازرگانی قزوین، مسائل اعضا و ذینفعان خود را در این هیاتها پیگیری نمایند.
ضمن آن که اعضای محترم اتاق بازرگانی قزوین هم می توانند پس ازحضور درجلسه مرتبط با پرونده کاری خود، نحوه دفاع نماینده معرفی شده از سوی اتاق بازرگانی قزوین را به پارلمان بخش خصوصی اطلاع دهند تا ارزیابی های مستمر و دائم ازعملکرد نمایندگان اتاق در جلسات بند ۳ هیات های حل اختلاف مالیاتی صورت گیرد.
گفتنی است اعضای محترم اتاق بازرگانی قزوین و فعالان اقتصادی جهت هرگونه هماهنگی وکسب اطلاعات بیشتر می توانند با خانم مجابی به شماره تلفن ۳۴۵۶ داخلی ۲۵۰۱ تماس حاصل نمایند.

740876