محمدرضا ظفرقندی:

فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت خیانت است

وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم.

تصویر فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت خیانت است

به گزارش سایت خبری پرسون، جلسه هم اندیشی محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت با مسئولان سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری عصر سه شنبه برگزار شد.

در این جلسه رئیس کل سازمان نظام پزشکی، محمود فاضل رئیس شورای عالی نظام پزشکی، رئیس و برخی اعضای شورای عالی نظام پرستاری، رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی، برخی اعضای شورای عالی و معاونین سازمان نظام پزشکی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در این جلسه که به دعوت سازمان نظام پزشکی در بیمارستان معیری برگزار شد، برخی مشکلات در حوزه پرستاری، پزشکی و نظام سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد رئیس زاده رئیس کل و نیز رئیس شورای عالی نظام پزشکی ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب دکتر ظفرقندی به عنوان یکی از افراد باسابقه، شناخته شده و آگاه به مسایل جامعه پزشکی ضمن بیان دغدغه ها بر حمایت از ایشان تاکید کردند.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری و برخی اعضای این شورا نیز با بر شمردن شرایط حساس فعلی در ادامه حیات شغلی پرستاری بویژه در حوزه تعرفه گذاری نیز ابراز امیدواری کردند با حضور ظفرقندی در راس وزارت بهداشت شرایط نیروی انسانی حوزه سلامت بهبود یابد.

در پایان جلسه نیز ظفرقندی ضمن تشکر از حاضران، وزارت بهداشت را یک وزارت خدماتی دانست و افزود: در سوابق مدیریتی من همکاری با بسیاری از افراد از همه گروه ها وجود دارد و فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم.

وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: در جلسات کمیسیون ها خوشبختانه در خصوص مسائل مدیریتی و علمی اینجانب هیچ بحثی وجود ندارد و اگر بار مسئولیت بر دوش اینجانب قرار گرفت از همه ظرفیت ها استفاده خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ظفرقندی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت چهاردهم به مجلس معرفی شده است.

جلسات رای اعتماد به کابینه مسعود پزشکیان رئیس جمهور از ۲۷ مرداد در صحن علنی مجلس آغاز می شود.

منبع: ایرنا

740846