زمان پخش سریال «لالایی» از شبکه نمایش خانگی + فیلم

سریال «لالایی» اولین حضور داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ است که قرار است از فیلیمو پخش شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال لالایی جدیدترین سریال اختصاصی فیلیمو است که به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی پژمان لشکری‌پور ساخته شده است. سریال لالایی یکی از سریال های جذاب و دیدنی ویژه کودکان است که قرار است از دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ پخش شود. سریال لالایی اولین حضور داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در کنار امیرمحمد متقیان است که در نمایش خانگی تولید شده و قرار است از فیلیمو پخش شود.

خلاصه داستان سریال لالایی

در خلاصه داستان سریال لالایی برای بچه‌ها آمده است: «گلشن» زن مسن و صاحب خیریه‌ای است که حافظه‌اش را بر اثر اتفاقی از دست داده و در شرایطی خاص مرد جوانى را با پسر از دست رفته‌اش اشتباه مى‌گیرد…

تاریخ پخش سریال لالایی

این سریال جذاب و دیدنی ویژه کودکان قرار است از ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش شود و دوشنبه‌ها مهمان خانه‌های مخاطبان عزیز است.

بازیگران و عوامل سریال لالایی

در این سریال علاوه بر داریوش فرضیایی، هنرمندانی چون گوهر خیراندیش، سعید امیر سلیمانی، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده حضور دارند.

لالایی، به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی پژمان لشکری‌پور جدیدترین سریال اختصاصی فیلیمو است. از عوامل اصلی این سریال می‌توان به نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مدیر تولید: جعفر گودرزی، مدیر فیلمبرداری: محمود صالحی، صدابردار: محمد عیوضی، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: سحر گوران، طراح گریم: شهرام خلج، تدوین و جلوه‌های ویژه بصری: علی زارع، موسیقی: مهرداد نصرتی، مدیر برنامه ریزی: مجید موثق، دستیار اول کارگردان: محمدحسین خلیفه، اشاره کرد.

منبع: فرارو

740799