حزب الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی حمله کرد

حزب الله لبنان از حملات جدید خود به پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

تصویر حزب الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی حمله کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حزب الله لبنان امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع فلسطین ساعت ۸:۳۵ دقیقه صبح امروز تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیستی در پایگاه «مسکاف عام» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و این تجهیزات مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

حزب الله در بیانیه مشابهی نیز اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه «میتات» را هدف حملات موشکی قرار داد و این موشک ها به هدف اصابت کرد.

مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته (دوشنبه) نیز در پنج بیانیه از حمله موشکی و توپخانه ای به مواضع و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

از سوی دیگر، انتظار و نگرانی از پاسخ انتقامی جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به ۲ جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران بر سراسر زندگی صهیونیست های ساکن فلسطین اشغالی سایه افکنده است.

این نگرانی و انتظار نه تنها در رسانه های رژیم صهیونیستی بلکه بر تمام شئون زندگی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی حاکم شده و فکر و ذهن مسئولان در تمام سطوح و توده صهیونیست ها را به خود مشغول کرده است.

منبع: ایرنا

740789