بازی تراکتور و پرسپولیس با تماشاگر خواهد بود

رییس فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خوشحالی از پیشرفت پروژه مرمت ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: گیت های مربوط به تماشاگران نصب شود بازی هفته دوم با تماشاگر خواهد بود.
تصویر بازی تراکتور و پرسپولیس با تماشاگر خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی تاج پس از بازدید از امکانات ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز گفت: ابتدا باید تشکر خودم را از مسئولیت پذیری اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور اعلام کنم. خیلی خوشحالم همت عالی آنها را در ورزشگاه یادگار امام دیدم که برای خودم چنین پیشرفتی در یک پروژه عجیب بود.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: رختکن‌ها، حوضچه آب سرد و امکانات بسیار خوبی تعبیه شده است که خوشحالم آنها را از نزدیک دیدم، ضمن اینکه گیت های ورودی هواداران نیز بسیار با سرعت در حال نصب و راه اندازی است.

تاج ادامه داد: روند فعلی باعث می‌شود تا امیدوار باشیم تراکتور در هفته دوم بتواند پس از نصب گیت‌ها و شماره گذاری صندلی‌ها میزبانی‌اش را با هوادار انجام دهد. در غیر این صورت بازی بدون تماشاگر می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره استفاده از VAR در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: قبول دارم در چنین مشکلاتی باید فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را کمک کند. قبلا مکانی را گفته بودند که در آنجا VAR مستقر شود اما الان تغییر جانمایی داشته و این کار برای باشگاه و اداره کل ورزش استان سخت است.

تاج در پایان با اشاره به چمن مرغوب ورزشگاه یادگار امام خاطرنشان کرد: همه چیز عالی است. تنها یکسری نواقص وجود دارد که قطعا برطرف خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

740719