مامور شرکت برق حین انجام ماموریت جان باخت

یکی از ماموران شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حین انجام‌ وظیفه در راستای تعمیر شبکه‌های روشنایی برق، جان خود را از دست داد.

تصویر مامور شرکت برق حین انجام ماموریت جان باخت

به گزارش سایت خبری پرسون، سید احمد حسینی زاده مأمور شرکت برق در منطقه ۲، بامداد امروز در حین انجام ماموریت در هنگام برق دار نمودن شبکه‌های برق و روشنایی بخشیدن به خانه‌های مردم جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد.

یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

"وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"

خبر درگذشت جناب آقای سید احمد حسینی زاده همکار عزیز و تلاشگرمان در امور برق منطقه ۲ که در حین انجام ماموریت در هنگام برق دار نمودن شبکه‌های برق و روشنایی بخشیدن به خانه‌های مردم جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

بدون تردید ایثارگری و از خودگذشتگی در راه خدمت به مردم، اجر و پاداشی بسیار بالا را در پیشگاه خداوند عزوجل به دنبال دارد و تلاش این همکار عزیز و جان بر کف تا همیشه در خاطر مردم قدرشناس استان قم باقی خواهد ماند.

اینجانب این حادثه جانگداز را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و تمامی پرسنل صنعت برق کشور به ویژه همکاران محترم شرکت توزیع نیروی برق استان قم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

همچنین روابط عمومی استانداری قم در پیامی آورده است:

باخبر شدیم یکی از ماموران دلسوز منطقه ۲ قم به نام آقای سید احمد حسینی‌زاده در حین ماموریت و هنگام برق دار نمودن شبکه‌های برق جان خود را از دست داده‌اند. ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده این عزیز از دست رفته، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت داریم.

منبع: ایسنا

740659