برنده فصل نقل و انتقالات تراکتور است

سیروس دین محمدی معتقد است بهترین عملکرد در نقل و انتقالات تابستانی، متعلق به تراکتور است.
تصویر برنده فصل نقل و انتقالات تراکتور است

به گزارش سایت خبری پرسون، سیروس دین محمدی در مورد برنده فصل نقل و انتقالات گفت: از نظر من برنده تراکتور است؛ چون خریدهایش سر و صدای زیادی به پا کرده... البته باید وارد لیگ برتر شویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد و کدام تیم موفق تر عمل کرده است.

او در مورد خریدهای پرتعداد استقلال هم گفت: سوال من این است، استقلال کدام بازیکن ایرانی را گرفته؟ به نظر من، بین آنها فقط رامین رضاییان درجه یک است. از خارجی ها زیاد شناختی ندارم و فقط شنیده ام یکی از آنها در چلسی بازی می کرده است. قبلا هم گفتم باید فیلم خارجی ها را منتشر کنند تا ما ببینیم و کیفیت شان را بتوانیم مقایسه کنیم. خودم در بازی با جوبیلو ایواتا ژاپن در فینال جام باشگاه های آسیا، چند نفر را دریبل زدم و توپ را وارد دروازه کردم، وقتی مردم آن صحنه را می بینند کیفیت را متوجه می شوند. فکر می کنم در مورد بازیکنان خارجی هم همین اتفاق باید رخ بدهد.

دین محمدی می گوید درباره وضعیت جواد نکونام در استقلالگفت: به خود جواد هم گفتم که بهانه ای برای قهرمان نشدن وجود ندارد چون هر بازیکنی که می خواسته را مدیران باشگاه برایش جذب کرده اند. هواداران یک بار حمایت می کنند و امسال فقط قهرمانی می خواهند. من در استقلال زندگی کرده ام، در این تیم حتی ممکن است دوم شوی ولی مربی را برکنار کنند. امسال فقط برای هواداران قهرمانی پذیرفته است.

او در مورد شانس های قهرمانی هم گفت: می توانم بگویم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان شانس های اصلی قهرمانی هستند. من انتظار داشتم سپاهان خیلی بهتر باشد و با بازی که از این تیم دیدم، فکر می کنم ۳ تیم دیگر شرایط بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرورزشی

740640